به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب : ۳۰۴۸۳۲

قول دختران آسیایی به اسکوچیچ؛ قهرمان می‌شویم

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تماس تصویری را با اردوی تیم زنان شهرداری سیرجان برگزار کرد و برای آن‌ها در بازی حساس فردا آرزوی موفقیت داشت.
قول دختران آسیایی به اسکوچیچ؛ قهرمان می‌شویم
 بعد از سفر تیم ملی فوتبال ایران از بیروت به امان اردن برای برگزاری دیدار حساس مقابل سوریه، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی عصر امروز تماسی تصویری با اردوی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان، نماینده فوتبال ایران در جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا داشت.
سیرجانی‌ها با دو پیروزی در آستانه کسب عنوان قهرمانی هستند و فردا در دوئلی سرنوشت‌ساز باید به مصاف تیم زنان امان کلاب اردن بروند؛ نکته جالب این‌که در حال حاضر هم تیم ملی ایران در امان اردن اسکان دارد و هم این‌که دختران سیرجانی در امان به دنبال تاریخ‌سازی و کسب عنوان قهرمانی هستند.
اسکوچیچ در تماس تصویری، ضمن تبریک و ابراز خرسندی از حضور اولین نماینده فوتبال زنان ایران در تورنمنتی آسیایی، برای شاگردان مریم جهان‌نجاتی در دوئل حساس و سرنوشت‌ساز فردا مقابل حریف اردنی آرزوی موفقیت داشت.
بازیکنان شهرداری سیرجان هم با تشکر از تماس و پیگیری سرمربی تیم ملی به او قول دادند تا فردا همه توان خود را برای رسیدن به عنوان قهرمانی در میدان مسابقه بگذارند.
پیش از این علیرضا جهانبخش و محمدحسین کنعانی‌زادگان در بازی‌های قبلی این نماینده آسیایی مقابل حریفان ازبکستان و هندی، با اردوی شهرداری سیرجان تماس داشتند و برای این تیم آرزوی موفقیت کرده بودند.
 

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها