به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۳۰۴۸۶۹

هری کین: همه می‌خواهیم ساوت‌گیت بماند

هری کین: همه می‌خواهیم ساوت‌گیت بماند
گروه ورزشی: مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس ابراز امیدواری کرد که گرت ساوت‌گیت به عنوان سرمربی این تیم باقی بماند. تیم ملی فوتبال انگلیس توانست با پنج گل آلبانی را در انتخابی جام جهانی شکست دهد و تقریبا صعود خود را به جام جهانی قطر قطعی کند.
 
هری کین ستاره این دیدار بود که توانست هت‌تریک کند. کین بعد از این دیدار گفت: واقعا بازی فوق العاده ای بود. بدیهی است که امروز کمی تحت فشار بودیم زیرا نیاز به نتیجه داشتیم. بازی قبلی را آنطور که می خواستیم تمام نکردیم. این یک راه عالی برای نزدیک شدن به جام جهانی است. هر وقت فرصتی به دست می‌آورم، تلاش می کنم گل می‌زنم. می‌توانستم شش گل بزنم. امیدوارم به پیروزی ادامه دهیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: بسیاری از هم تیمی های ما ساوت‌گیت را دوست دارند و ما می خواهیم او تا زمانی که ممکن است بماند اما در هر صورت تصمیم او خواهد بود، هر کاری که انجام دهد از او حمایت خواهیم کرد. امروز از بازی لذت بردیم و باید همیشه همینطور باشد.قرارداد فعلی ساوت‌گیت با تیم ملی انگلیس تا تابستان ۲۰۲۲ محاسبه شده است.انگلیس با ۲۳ امتیاز در رده اول گروه قرار گرفت. لهستان با ۲۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. برای رفتن مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۲، بریتانیایی‌ها باید سن مارینو را در دور پایانی شکست دهند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها