به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۰۵۳۷۹

ستاره‌هایی که زمانی توپ جمع‌کن بودند

ستاره‌هایی که زمانی توپ جمع‌کن بودند
گروه ورزشی: توپ جمع کن هایی بودن که توانستند روند یک بازی رو تغییر بدهند ولی توپ جمع کن های سابقی هستند که حالا توانسته اند فوتبال را تغییر بدهند.به همین بهانه نگاهی داریم به ستارگان فوتبال که زمانی توپ جمع کنی بیش نبودند:

1-فیل فودن
بیایید با توییت فودن شروع کنیم. در نوامبر 2013 شادی یووتیچ برابر سوانسی را تماشا می کرد.شش سال قبل تر ، در سال 2007 ، فودن یکی از تماشاگران سیتی برای بازی در لیگ برتر مقابل ساندرلند بود.بازیکنان سیتی در آن زمان نمی دانستند که یک ستاره در آینده دارد بازی آن ها را تماشا می کند.

2-کالوم هادسون اودوی
به یاد دارید که ساموئل اتوئو در سال 2014 مقابل منچستر یونایتد برای چلسی هت تریک کرد ؟
خب ، بعد از اینکه اتوئو سومین گل خود را به ثمر رساند ، او با یک کودک یعنی کالوم هادسون-اودوی 13 ساله جشن گرفت . او حالا وینگر راست باشگاه چلسی است.

3-دونی ون ده بیک
دونی ون ده بیک ، مانند دیگر جوانان هلندی که از طریق آکادمی آژاکس وارد فوتبال شدند ، پیش از حضور در آژاکس به عنوان بازیکن ، توپ جمع کن پرنشاط این باشگاه بودهافبک فعلی منچستر یونایتد یک بار با لوئیز سوارز ، ستاره اروگوئه ای وقت این باشگاه درگیر شد!

4-ماتیاس ده لیخت
ستاره یوونتوس و کاپیتان سابق آژاکس هم راه دونی فن ده بیک را پیش گرفت و با سوارز به عکس گرفتن پرداخت . او دوست صمیمی فن ده بیک در آژاکس بود حالا چه به عنوان توپ جمع کن و چه به عنوان بازیکن .

5-برناردو سیلوا
همبازی فودن ، برناردو سیلوا برای باشگاه بنفیکا توپ جمع کن بود و در بازی سال 2008 لیگ اروپا بین ناپولی و بنفیکا ، به توپ جمع کنی پرداخت. لازم به ذکر است که او در خانواده نسبتا پولدار بود ولی آرزو داشت توپ جمع کن باشگاه مورد علاقه اش باشد.

6-براهیم دیاز
ستاره آینده دار فوتبال اسپانیا که هم اکنون قرضی از رئال مادرید در آث میلان توپ می زند ، پیش از بازی در منچسترسیتی در مالاگا هم بازی کرده بود . این ستاره زمانی بازی سانتی کازورلا و ایسکو را در مالاگا تماشا می کرد.

7-پپ گواردیولا
پپ گواردیولا ، یک هافبک خوب و یکی از بهترین مربیان تمام ادوار همیشه نسبت به فوتبال متعصب بوده است.او از طریق آکادمی مشهور بارسلونا یعنی لاماسیا معرفی شد ولی پیش از آن توپ جمع کن باشگاه بود.این بار پپ کنار ویکتور مونوز است و خوشحال است. چون بارسلونا موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.



8-ایاگو آسپاس
ستاره اسپانیایی باشگاه سلتاویگو ، زمانی توپ جمع کن همین باشگاه بوده است و نظاره گر بازی تیم مورد علاقه اش برابر آاس رم است . او زمانی در لیورپول بود و بسیار ناامید کننده بازی می کرد ولی حالا او توانسته با کارنامه درخشانش در سلتاویگو ، این ناامیدی را به فراموشی بسپارد. اکنون آسپاس بیش از هر بازیکن دیگری در طول تاریخ برای این تیم اسپانیایی گل زده است.

9-کارلوس توز
دو بازیکن از نسل های متفاوت ! کارلوس توز قبل از اینکه اولین بازیکن حرفه ای خود با بوکاجونیورس در سال 2001 بازی کند ، با خوان رومن ریکلمه به عنوان توپ جمع کند عکس می گیرد.

10-وسلی اسنایدر
وسلی اسنایدر ، یکی از بهترین هافبک های تهاجمی دوران خود ، پیش از پیوستن به آکادمی جوانان باشگاه مورد علاقه اش در سن 7 سالگی در سال 1991 به عنوان توپ جمع کن باشگاه آژاکس در کنار فرانک رایکارد بزرگ آژاکس عکس گرفت.

11-آلوارو موراتا
آلوارو موراتا بیشتر از هر فرد دیگری بین اتلتیکو مادرید و رئال مادرید رد و بدل شده است.
او در اواسط دهه 2000 با اتلتیکومادرید کار خود را آغاز کرد و می توانید او را در کنار چند پسر توپ جمع کن دیگر و کارلوس کامنی در طول یک بازی لالیگا بین اتلتیکومادرید و اسپانیول مشاهده کنید.

12-آردا توران
پسری که در این عکس یک گل گالاتاسرای را جشن می گیرد ، آردا تورن ، ملی پوش ترکیه است که قبل از بازگشت به کشور خود برای اتلتیکو مادرید و بارسلونا بازی می کرد.

13-متئو کواچیچ
اگر استیون جرارد می دانست پسر جوانی که در آن زمان کنار او بود ، قرار بود یک بازیکن درخشان در چلسی باشد قطعا بی محل نسبت به او نمی شد.کواچیچ که سابقه بازی در رئال مادرید و اینترمیلان را هم دارد ، پس از یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا سعی در جلب توجه جرارد داشت اما به نظر خوش شانس نمی رسید.

14-آندرس دی آلساندرو
ستاره آرژانتینی محبوب ریورپلاته که هم اکنون 39 سال سن دارد ، زمانی توپ جمع کن در باشگاه مورد علاقه اش بود و در کنار انزو فرانچسکولی ستاره وقت این باشگاه قرار گرفت تا از وی عکس بگیرند. بارها زین الدین زیدان اعلام کرده بود که به خاطر علاقه اش به فرانچسکولی نام فرزند اولش را انزو گذاشته است.

15-فابیو کاناوارو
آخرین مدافعی که توانست توپ طلا را برای خود کند ، زمانی در باشگاه ناپولی توپ جمع کن بود. ستاره ایتالیایی که به عنوان کاپیتان آخرین قهرمانی کشورش در جام جهانی را جشن گرفت ، اعلام کرده بود علاقه اش به فوتبال زمانی آغاز شد که با جو استادیوم باشگاه مورد علاقه اش یعنی ناچولی آشنا شد.

16-فیلیپ لام
ستاره وفادار آلمانی که توانست به عنوان کاپیتان هم قهرمانی در جام جهانی و هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند ، زمانی در باشگاهی که هیچ وقت از آن بیرون نرفت یعنی بایرن مونیخ مشغول به توپ جمع کنی بود.

17-وین رونی
ستاره منچستریونایتد که بهترین گلزن تاریخ این باشگاه هم می باشد ، زمانی در باشگاه دوران جوانی و پایانی دوران فوتبالی اش ، توپ جمع کن بود. او بارها گفته بود که علاقه اش به اورتون باعث می شد که دست به هر کاری بزند.

18-استیون تیلور
ستاره خط دفاع باشگاه نیوکاسل که از سال 2003 تا 2016 بازیکن این باشگاه بود ، زمانی در این باشگاه توپ جمع کن بود. این بازیکن که هم اکنون 35 ساله است ، در تیم ولینگتون فوئنیکس توپ می زند.

19-اوکلی کنونییر
یکی برای آینده ! "توپ در گوشه سریع گرفته شد ... اوریگی!" کلماتی هستند که از زبان گزارشگر باشگاه لیورپول بیرون آمد و هواداران لیورپول هرگز فراموش نخواهند کرد.پسر توپ جمع کنی که سریع فکرش باعث شد ترنت الکساندر-آرنولد برای آن کرنر مقابل بارسلونا حاضر شود ، اوکلی کنونییر بود که در حال حاضر بخشی از تیم زیر 18 سال لیورپول است و بازیکن تیم ملی انگلیس در سطح زیر 16 سال است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها