به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۷ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۳۰۵۹۹۰
سرمربی آرژانتینی

یک مانع بزرگ در راه بازگشت سرخیو راموس

گروه ورزشی: اطرافیان سرخیو راموس معتقدند که مائوریسیو پوچتینو علی رغم آمادگی کامل این بازیکن، حاضر نیست فعلا روی او ریسک کند.
یک مانع بزرگ در راه بازگشت سرخیو راموس
 چندین ماه پس از انتقال سرخیو راموس به پی اس جی او بالاخره مهیای نخستین بازی خود برای این تیم شده است. راموس سال 2021 تنها 4 بار در میادین حاضر بوده و یورو 2020 را هم از دست داد. راموس از زمان پیوستن به پی اس جی و ترک رئال دیگر نتوانسته به میدان برود و در حالی که یک ماه پیش گفته می شد همه چیز برای بازگشت او فراهم است، در نهایت تیم پزشکی پی اس جی مانع شد.
 

  
امروز اکیپ به نقل از اطرافیان راموس خبر از آمادگی کامل بدنی راموس برای بازی داد و اینکه او احتمالا برای بازی با نانت در فهرست پاریسی ها قرار خواهد گرفت ولی رسانه های اسپانیایی ادعا می کنند که مائوریسیو پوچتینو همچنان قصد ندارد روی راموس ریسک کند. سرمربی آرژانتینی اعتقاد دارد کسب مجوز از پزشکان یک مساله است و ورود به ترکیب مساله ای دیگر.
او نمی خواهد روی بازیکنی که نزدیک به 6 ماه به دور از میادین بوده تعجیل به خرج دهد و جنبه احتیاط را رعایت خواهد کرد. اطرافیان راموس نیز پوچتینو را تنها مانع در ره بازگشت کاپیتان می دانند.
 

 
پی اس جی برای بازی با نانت نیمار را نیز در اختیار نخواهد داشت. او به دلیل مصدومیت همسترینگ، بازی برزیل برابر آرژانتین را از دست داد و فعلا در شرایط بازی نیستن. مارکو وراتی و کیمپمبه نیز غایبان دیگر بازی با نانت هستند.
برچسب ها: سرخیو راموس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها