به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۳۰۷۴۴۳
مجلسی‌ها توان علمی و سیاسی برای حل مشکلات اقتصادی را ندارند

مجلسی‌ها به جای حل مسائل صحبت از سگ‌گردانی و ماهواره می‌کنند

گروه سیاسی: یک فعال سیاسی گفت: نمایندگان مجلس بضاعت علمی و سیاسی را ندارند که درباره مسائل معیشتی تصمیم‌گیری کنند.
مجلسی‌ها به جای حل مسائل صحبت از سگ‌گردانی و ماهواره می‌کنند
سید مصطفی هاشمی‌طبا  درباره این‌که به نظر می‌رسد مجلس و دولت که مدتی هم از روی کار آمدن‌شان می‌گذرد برنامه‌ای برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی ندارند، مجلس که درگیری سیاسی‌کاری با دولت قبل و شخص روحانی است و دولت هم تا امروز نقشه راهی برای ارائه نداشته است، گفت: از ابتدا هم مشخص بود نباید امیدی نسبت به این‌که این مجلس راه حلی  برای مسائل کشور دارد، داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس آن بضاعت علمی و سیاسی را ندارند که درباره مسائل معیشتی تصمیم‌گیری کنند، آنان درباره سگ‌گردانی و ماهواره صحبت می‌کنند برای این‌که نمی‌توانند به مسائل اقتصادی کشور ورود داشته باشند.وی ادامه داد: مجلسی‌ها برای این که به مسائل اقتصادی ورود کنند، باید توان علمی و قدرت ریسک‌پذیری را داشته باشند که این مهم در آنان وجود ندارد و اگر بخواهند به این مسائل ورود کنند، باید تصمیمات بزرگ بگیرند که این‌گونه نیستند.

هاشمی‌طبا با اشاره به اقدامات دولت نیز عنوان کرد: برای این‌که یک کشور را اداره کنیم باید ببینیم چه موضوعاتی مملکت را تهدید می‌کند و آنها را در اولویت مدیریت خودمان قرار دهیم، چراکه اگر این کار را انجام ندهیم و اولویت‌ها را رعایت نکنیم، زمین‌گیر خواهیم شد. از همین رو معتقدم دولت امروز در یک بکسواد (درجا زدن) قرار دارد. وی ادامه داد: امروز دائما از معیشت گفته می‌شود مسئولان حرف‌های اقتصادی می‌زنند در حالی که تهدید مملکت چیز دیگری است و تقریبا گوشه‌هایی از آن را خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری مشاهده کردیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این‌که تهدیدات امروز کشور ما آب و خاک است، عنوان کرد: به اعتقاد من رئیس‌جمهور باید به گفتمان حفظ ایران بازگردد زیرا اگر ایران حفظ نشود، معیشت هم روی هوا خواهد رفت. وی تاکید کرد:‌ گفتمان اصلی دولت باید حفظ ایران باشد و مسائلی همچون آب، خاک، مشکلات کشاورزی و پسماند حل شود و یک نهضت صرفه‌جویی در کشور راه بیفتد که اگر این اتفاق بیفتد، ممکلت به خوبی اداره خواهد شد. 

هاشمی‌طبا درباره این‌که امروز مشاهده می‌کنیم برخی از نمایندگان زبان انتقاد خودشان را نسبت به دولت گشوده‌اند آیا این روند ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: به آن صورت که بخواهیم بگویم نمایندگان منتقد دولت خواهند شد، این اتفاق نمی‌افتد.وی افزود: برخی از نمایندگان احساس وظیفه می‌کنند و تذکرات لازم را می‌دهند اما به نظر من نه آن طور که بخواهند مخالفت کنند اما مجبور می‌شوند تذاکراتی را بدهند.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: مصطفی هاشمی طبا

۱۴۰۰/۰۹/۰۵ ۱۱:۰۱
تو چرا ناراختی . مشکل معیشتی داری یا ناراحت گردیدنت هستی (379504)
۱۴۰۰/۰۹/۰۵ ۱۱:۰۹
نماینده های مجلس بضاعت که ندارند هیچ سواد کافی هم ندارند. فقط به فکر جیب خودشون هستند. (379505)
ایرانی
Netherlands
۱۴۰۰/۰۹/۰۵ ۱۳:۴۶
خواهشا ساکت (379507)
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۰۸:۰۰
مجلس شده حرمسرا و سوگولی ها همه جمعند و از مقاربت و بچه داری و خانه داری و سگ و نحوه مقاربت و بارداری صحبت می کنند و قانون می کنند. (379532)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ۰۸:۰۵
بازم ......گفتی
شما مدافع روحانی بودی 8سال مردم رو بیچاره کردی باز موندی چرت و پرت بگی؟
خودت چ غلطی واسه مردم کردی؟
..... (379533)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها