به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۴۶۷۷۳۰

پروژه 3 هتل جدید؛ گردشگران را حتی در تابستان به سمت کیش خواهد کشاند

گروه گردشگری: کیش را باید یکی از قطب‌های گردشگری مهم در جنوب کشور دانست. شاید بتوان به جرعت گفت در این جزیره بیشترین و بهترین زیرساخت‌های گردشگری ایران وجود دارد و هر سال هم بر میزان این زیرساخت‌ها افزوده می‌شود.
پروژه 3 هتل جدید؛ گردشگران را حتی در تابستان به سمت کیش خواهد کشاند
این زیرساخت‌ها به اضافه طبیعت زیبای کیش در کنار سواحل خلیج فارس و قرار گیریش در منطقه آزاد تجاری، باعث شده تا تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی این جزیره را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اما کیش هنوز هم پتانسیل‌های زیادی برای جذب گردشگران بیشتر دارد. در همین راستا در سال‌های اخیر، استارت کار ساخت چند پروژه هتل در جزیره زده شده که به خاطر جذابیت زیادشان گردشگران زیادی را به خود جذب خواهند کرد. ساخت این هتل‌ها باعث می‌شود حتی در تابستان هم گردشگران بخواهند تور کیش را رزرو کنند.
چه هتل هایی در جزیره کیش به تازگی افتتاح شده اند؟
از سال 1400 به این سو چندین هتل 5 ستاره با امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوب در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است. با اقامت در این هتل‌ها با رزرو تور کیش هم از مزیت تازگی بهره خواهید برد و هم بهترین امکانات رفاهی و تفریحی که یک هتل می‌تواند داشته باشد در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

هتل 5 ستاره آریا باستان؛ جدیدترین هتلی که در کیش افتتاح شده است
جدیدترین هتلی که در کیش افتتاح شده، هتل 5 ستاره آریا باستان نام دارد. این هتل با 5 هزار متر مربع زیربنا از سال 1402 مورد بهره‌برداری قرار گرفت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای ساخت آریا باستان از متخصصان بین‌المللی زیر نظر برند اسپانیایی ملیا استفاده شده است. طراحی این هتل از بادگیرهای یزد الهام گرفته شده است و در بیشتر طراحی‌ها هم نمادهایی از ایران باستان را می‌توانید ببینید. این هتل در ضلع غربی جزیره کیش قرار گرفته و به تم پارک سنتر، کشتی یونانی و روستای باغو نزدیک است.
آدرس: کیش، بزرگراه خلیج‌فارس، میدان خلیج‌فارس، بلوار جاسک، بلوار جهان، ابتدای هور، هتل آریا باستان

هتل 5 ستاره آریا باستان؛ جدیدترین هتلی که در کیش افتتاح شده است

هتل 5 ستاره امیرکبیر؛ ترکیبی از معماری لوکس و سنتی
یکی دیگر از هتل‌های تازه تاسیس کیش که سال افتتاح آن به 1401 باز می‌گردد، امیرکبیر است. این هتل 5 ستاره ترکیبی از معماری لوکس و سنتی دارد. هنگامی که وارد آن می‌شوید یک معماری متعلق به دوره صفوی خواهید دید و زمانی که البته یک مدرنیته خاصی هم درون آن دیده می‌شود. در این هتل یک رستوران با موسیقی زنده نیز وجود دارد که فضا را دلنشین‌تر کرده است. اتاق‌های هتل امیرکبیر به دریا، خیابان و محوطه هتل دسترسی دارند.
آدرس: کیش، بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و خیابان اقبال لاهوری

چه هتل‌ های در جزیره کیش در حال ساخت هستند؟
سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی زیادی هستند که با توجه به مسیر رو به پیشرفت جزیره کیش در زمینه گردشگری، این شهر را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. بنابراین طبیعی است که پروژه‌های هتل، مرکز خرید و... زیادی در این جزیره در حال ساخت باشد. در ادامه برخی از مهم‌ترین هتل‌های درحال ساخت کیش را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

هتل 5 ستاره مرکوری؛ شاخص ترین هتل درحال ساخت جزیره کیش
مرکوری یک هتل مجلل 5 ستاره است که می‌توان آن را شاخص ترین هتل درحال ساخت جزیره دانست. این پروژه که در مجاورت مراکز خرید پردیش 1 و 2 قرار دارد و در فاصله کمی از ساحل خلیج فارس قرار دارد؛ تاکنون جوایز متعددی دریافت کرده است. هتل مرکوری را در یک زمین 4 بر که بیش از یک هکتار مساحت دارد، ساخته‌اند. این موقیعت مکانی هتل مرکوری را بسیار منحصر به فرد می‌کند. حالا به این مساله طراحی خاص این بنا را نیز اضافه کنید. مرکوری قرار است در 10 طبقه مثبت و 2 طبقه منفی ساخته شود و مشابه آن نه فققط در کیش بلکه در هیچ جای ایران وجود ندارد. در ساخت این هتل از باغ‌های استوایی به‌عنوان المان‌های ویژه کننده این هتل استفاده شده است.
آدرس: کیش، خیابان خاقانی، میدان عطار نیشابوری، هتل مرکوری

هتل 5 ستاره مرکوری؛ شاخص ترین هتل درحال ساخت جزیره کیش

هتل 5 ستاره اکسلسیور؛ یک قدم مانده تا افتتاح
یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره در حال ساخت در کیش، که زمان زیادی هم به افتتاحش باقی نمانده است، اکسلسیور نام دارد. قرار است اتاق‌های این هتل از نظر کیفیت به سه دسته سوپرپلاس، سوپریو و معمولی دسته‌بندی شود که طبیعتا بسته به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید می‌توانید یکی از این گزینه‌ها را برای اقامت انتخاب نمایید و از امکاناتش بهره‌مند شوید. هتل اکسلسیور 22 طبقه و 256 اتاق خواهد داشت و از امکاناتی همچون سونای خشک، بیلیارد، سالن ورزشی، حمام ترکی، استخر و سونا بخار بهره خواهد برد. همچنین برای این هتل چندین کافه و رستوران مختلف در نظر گرفته شده است و باید آن را یک مجموعه کامل اقامتی با بهترین امکانات رفاهی و تفریحی دانست.
آدرس: کیش، هتل اکسلسیور

هتل 5 ستاره اکسلسیور؛ یک قدم مانده تا افتتاح

در سفر تابستانی به کیش چه هتلی را رزرو کنیم؟
در این مطلب چهار هتل کیش را به شما معرفی کردیم که 2 تای آنها در حال ساخت هستند و 2 تای دیگر به تازگی در یکی دو سال اخیر افتتاح شده‌اند. طبیعتا وجود هتل‌های جدید که هم راستا با استانداردهای جهانی هتل‌داری پیش می‌رود، یک گام بزرگ در راستای پیشرفت صنعت‌گردشگری محسوب می‌شود و گردشگران بیشتری را حتی در لوسیزن‌هایی مانند تابستان به کیش جذب می‌کند. درواقع تابستان زمان مناسبی برای انجام تفریحات آبی است و معمولا کسانی که این زمان را برای سفر به جزیره انتخاب می‌کنند، ترجیح می‌‌دهند هتلی را برای اقامت انتخاب نماید که امکانات تفریحی کاملی داشته باشد و آنها را در طول سفر وادار به خروج محل اقامتشان نکند. اگر چنین امکانی برای مسافران وجود داشته باشد، تابستان را هم برای مسافرت به جزیره مناسب می‌دانند. در سفر تابستانی به کیش می‌توانید به سراغ یکی از همین هتل‌های تازه تاسیس مانند آریا باستان یا امیرکبیر که سیستم سرمایشی فوق‌العاده‌ای دارند بروید و یا در یکی از هتل‌هایی که امکانات بسیار جذابی برای تابستان تدارک دیده‌اند_برای مثال اتاق کابانای هتل داریوش_ اقامت کنید. نظر شما چیست؟ به نظرتان ساخت هتل‌های با امکانات بالا می‌تواند گردشگران را به تور تابستانی کیش جذب کند؟
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها