به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۳۰۷۶۰۲

خرید اینترنتی پوکه معدنی

گروه کسب و کار: سال 1400 عصر تکنولوژی است، شما می توانید در خانه یا هرجایی بنشینید و از طریق وب سایت های اینترنتی با موبایل خود خرید کنید.
خرید اینترنتی پوکه معدنی
پوکه معدنی قروه حاجی حبیب معظمی به منظور راحتی و سهولت شما مشتریان گرامی امکان خرید اینترنتی  پوکه معدنی را در اینترنت فراهم کرده است. انواع پوکه معدنی در سایز و اندازه های  دلخواه شما  تولید و عرضه می کند و در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان سازی، کشاورزی،داروسازی،تونل و سد سازی و… استفاده می شود.

کاربرد  استفاده از پوکه معدنی در ایران
 علت معروف شدن  پوکه معدنی در استحکام و سبک بودن آن است.امروزه به سبب اهمیت ساخت ساختمان هایی سبک و همچنین بالا بردن مقاومت و استحکام سازه ها، استفاده از مصالح سبک و مقاوم مانند پوکه معدنی در بربار زلزله  بسیار مورد توجه قرار گرفته است. 
از پوکه معدنی حبیب معظمی  برای کار ساختمان سازی،شیب بندی وکف سازی و شیب بندی باغچه و کشاورزی استفاده می شود.
منافذ پوکه معدنی کاملا بسته است و از سوی دیگر پوکه معدنی جاذب آب است به همین سبب  منازل ساخته شده با پوکه معدنی در برابر رطوبت بسیار مقاوم اند.
در پوکه معدنی املاح فراوانی یافت می شود که در کار کشاورزی بسیار کاربرد دارند زیرا املاح موجود در پوکه سبب رشد سریع و بهتر گیاه می شود.
برای ساخت تونل و مترو نیز به علت وزن سبک از پوکه معدنی استفاده می شود زیرا حمل و نقل آن از حمل سیمان و ماسه که وزن بالایی دارند راحت تر است و در مقابل استحکام بیشتری به تونل می دهد.
وجود همین ویژگی ها سبب کار برد های پوکه معدنی در بسیاری از صنایع شده است.

کار برد پوکه معدنی در کشاورزی

امروزه به دلیل خشک سالی در کشور عزیزمان کشاورزی با مشکل روبه روش است به همین دلیل بعضی از کشاورزان و نهالستان که برای کاشت نهال گل محمدی و نهال انگور و نهال پالونیا و نهال گلابی و غیره .. از پوکه معدنی استفاده می کنند چون پوکه باعث مانده گرای رطوبت در خاک را بالا می برد و این باعث میشود نهال ها به آب کمتری احتیاج داشته باشند.

آموزش  خرید اینترنتی پوکه معدنی قروه 
 از آنجایی که اینترنت و رسانه های ارتباطی جایگاه ویژه ایی در زندگی افراد دارند و با توجه به رشد روز افزون شبکه های اجتماعی و البته به سبب تغییر شیوه زندگی افراد در جوامع خرید های اینترنتی بسیار مرسوم شده‌اند.
برای خرید اینترنتی پوکه معدنی وی یک محصول مهمترین بخش این است که از یک وبسایت مطمئن خریداری کنید، شما با خرید اینترنتی می توانید ار دورترین نقاط بهترین نوع پوکه معدنی قروه را خریداری نمایید. با توجه به اینکه خرید شما اینترنتی است شما دیگر هزینه رفت و آمد را نمی پردازید. و البته با توجه به وضعیت کنونی کشور و شیوع بیماری کرونا بهترین راه برای حفظ سلامتی خود خرید اینترنتی است و ما این امکان را برای شما مشتریان گرامی امکان پذیر کرده ایم.با خرید اینترنتی از پوکه معدنی ارشیا این اطمینان خاطر را خواهید داشت که بهترین نوع پوکه معدنی را با حفظ سلامتی خود خریداری خواهید کرد.

آسان ترین راه خرید پوکه معدنی در ایران
برای کسب اطلاع از قیمت پوکه معدنی قروه برای خرید اینترنتی پوکه معدنی  یا خرید آسان بهترین راه تماس تلفنی به سایت پوکه مراجعه کنید و میزان حجم مورد نیاز خود را تعیین کنید ، درخواست شما ثبت شده و یا از طریق تماس با شماره های ۰۹۱۸۶۸۴۵۱۵۵سفارش خود را به کارشناسان فروش ما اطلاع دهید، در اسرع وقت خرید شما به دستتان می رسد.

پوکه معدنی فندقی صادراتی
پوکه معدنی قروه  صادراتی ویژه تهران  و شهرهای دیگر, با دانه بندی 5-16 میلیمتر هر متر مکعب حدود 800 کیلو گرم
ظرفیت حمل وانت 1 تا 2 متر ،  ایسوزو  تا 4 متر ، بادسان 8 متر
ارسال بین 2 تا 4 ساعت پس از واریز وجه انجام میگیرد،
بارگیری از محل انبار در شرق تهران منطقه 4  می باشد.
در صورت تصمیم به خرید قطعی بصورت آنلاین اقدام کنید و یا به شماره  آقای معظمی  در واتس اپ پیام دهید.

مزایای پوکه معدنی فندقی
پوکه های معدنی بدلیل  خواص فیزیکی خود همچون سبکی، مقاومت در مقابل آتش. (عایق صوتی و حرارتی) دارای کاربردهای بسیار متنوع در بخشهای مختلف صنعت میباشند.
در بسیاری از کشورهای صنعتی دنیا این منابع بصورت شایسته ای مورد شناسایی قرار گرفته .و در صنایع مختلف استفاده میشوند. عمده مصرف این مواد در صنعت ساختمان بوده که جهت سبکسازی استفاده میشود.
سبکسازی منجر به کاهش نیروی زلزله وارد بر ساختمان شده و علاوه بر ارتقاء سطح ایمنی لرزه ای ساختمان ,باعث کاهش مصرف مصالح سازه ای بکار رفته در سازه نیز میگردد.
با توجه به  مصرف بیش از حد انرژی بدلیل ضعف سیستم عایقبندی(صوتی و حرارتی) اکثر ساختمانها .
 استفاده بهینه از  پوکه معدنی  میتواند علاوه بر افزایش ایمنی در مقابل زلزله به کاهش قابل ملاحظه در مصرف سایر مصالح با ارزشتر همچون سیمان، میلگرد،  بیانجامد.

هم چنین شرکت معظمی سفارشات سنگهای آکواریوم ، سنگهای پوکه ای برای مصارف مختلف ، پوکه معدنی مختص کشاورزی گل و گیاه ، پوکه معدنی گلهای کاکتوس ، پوکه معدنی گلدانهای ویژه ، پوکه معدنی دانه بندی شده برای کف آکواریوم ، و…. هر نوع سایزی که مد نظر شما باشد از یک کیلوگرم به بالا برای تمام نقاط  ایران ارسال می کند تا بدتس عزیزان که شما باشین برسد
تفاوت ما با دیگر شرکت ها و شعار ما قیمت پایین کیفیت بالا

صادرات پوکه معدنی
شرکت حبیب معظمی پوکه معدنی را به خارج کشور از جمله کشور گرجستان ترکیه ایتالیا پاکستان سوئد کانادا روسیه آفریقای جنوبی هم ارسال می کند پوکه معدین قروه شناخته شده و شهرت جهانی پیدا کرده است که این افتخار ما است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها