به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۱۰۰۷۹

رییس دپارتمان داوری هم گل ما را تائید کرد

رییس دپارتمان داوری هم گل ما را تائید کرد
گروه ورزشی: سرمربی تیم هوادار در خصوص اتفاقات بازی بازی مقابل پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.به گزارش ایلنا، رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار در خصوص تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم فقط کمی آخرش برای ما تلخ شد و نتوانستیم به پیروزی برسیم. دقیقه 92 بازی گل خوردیم و همان باعث شد سه امتیاز را از دست بدهیم.

او ادامه داد: از تلاش بچه‌ها در این بازی راضی هستم ما به یک خودباوری خوبی رسیده‌ایم و باید به مرحله جمع‌آوری امتیازات برسیم تا در جدول جایگاه خود را ارتقا ببخشیم.سرمربی تیم هودار در خصوص اینکه تیم هوادار در سه بازی در دقایق پایانی گل دریافت می‌کند خاطرنشان کرد: دقیقا این حرف درست است بازی مقابل استقلال در دقیقه 80 مقابل سپاهان دقیقه 86 و همین بازی مقابل پرسپولیس در دقیقه 92 گل دریافت کردیم که نشان می‌دهد هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک‌تر می‌شویم بازیکنان استرس بیشتری پیدا می‌کنند که باید این مساله را حل کنیم.

عنایتی در خصوص اینکه بازیکن هوادار بعد از گلزنی اعلام کرده که با دست موفق به این امر شده است، افزود: من با این بازیکن صحبت کردم دلایلی برای خودش داشت و قرار است خودش در خصوص این صحنه صحبت کند. همه فهمیدند که این یک گل به خودی بوده است و حتی شب گذشته در برنامه تلویزیونی هم رییس دپارتمان داوری به طور صریح اعلام کرد که توپ به دست بازیکن ما برخورد نکرده است. فکر می‌کنم به اندازه کافی روزنامه‌ها و رسانه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در این چند روز در خصوص این اتفاق صحبت کردند و ما باید دیگر تمرکز خودمان را روی دیدار مقابل ذوب آهن بگذاریم.

وی در خصوص اینکه هوادار پس از گذشت 9 هفته هنوز ورزشگاه اختصاصی ندارد، اذعان داشت: این یک خلأ در تهران است ومی‌تواند برای تیم ما خوب نباشد جالب است از همه جا برای بازی کردن به تهران می‌آیند اما خود تیم‌های تهرانی مانند ما و پیکان استادیوم ندارند دوستانی که فقط  ادعا دارند فکری به حال این قضیه بکنند به برخی از دوستان توصیه می‌کنم به  جای حرف زدن زیادی کمی هم کار انجام دهند.

عنایتی در خصوص اینکه از نتایج هوادار دراین چند هفته راضی است یا خیر؟ ادامه داد: به هیچ وجه از نتایج تیم راضی نیستم تیمی که از لیگ یک به بالا آمده باید هر چه زودتر اعتماد به نفسش را بیشتر کند اما این را هم بگویم که از نحوه فوتبال بازی کردن بچه‌ها رضایت دارم.

وی در خصوص آخرین وضعیت داریوش شجاعیان و محمد قاضی خاطرنشان کرد: این دو بازیکن به همراه روح اله باقری در حال فیزیوتراپی کردن هستند در این شرایطی که ما نیاز فراوانی به بازیکنانمان داریم هر چه زودتر به مجموعه کمک کنند تا بتوانیم در رقابت با تیم‌های از لحاظ مالی خوب کم نیاوریم.

سرمربی هوادار در پایان در خصوص اینکه مسئول برگزاری بازی پس از بازی هوادار و پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد عنایتی از برخی از قوانین اطلاع ندارد گفت: ایشان درست می‌گوید حتی من در این خصوص با ایشان صحبت کردم و حتی معذرت خواهی هم کردم این خوب نیست که برخی از ما مربیان برخی از قوانین را نمی‌دانیم این قانون عجیبی بود که باعث شد ما نتوانیم بازیکنمان بعد از آسیب دیدگی در حین  تمرین کردن به لیست‌مان اضافه کنیم.
برچسب ها: رضا عنایتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها