به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۳۱۰۴۳۶
نماینده مجلس: هر کس دنبال عینک آفتابی است، از ایران برود

هر کی نمی‌خواد جمع کنه، بره، دوباره مد شد!

هر کی نمی‌خواد جمع کنه، بره، دوباره مد شد!
گروه سیاسی: صحبت‌های یك نماینده مجلس در خصوص ممنوعیت واردات آلات موسیقی و عینک آفتابی انتقادهایی را در فضای مجازی به همراه داشت.
سید کاظم موسوی در گفت و گویی با سایت دیده بان گفته: «ورود آلات موسیقی به کشور به صلاح نیست چون کشور ما جمهوری اسلامی است. چرا باید با وجود این همه شهدا و علمایی که داریم آلات موسیقی به کشور وارد شود؟ موضوع آلات موسیقی و لوازمی از این قبیل آنقدر مهم نیستند که ما حتی برای آن وقت و ارزی خرج کنیم. آلات موسیقی جزو کالای اساسی نیست که ما ورودش را الزامی بدانیم. اگر افرادی که به دنبال آلات موسیقی یا امیال شخصی‌خودشان هستند، می‌توانند از ایران بروند.»
او همچنین درباره ممنوعیت عینک آفتابی اظهار کرد: در خصوص ممنوعیت ورود عینک آفتابی، اگر مردم از آن استفاده پزشکی می‌کنند و توسط پزشک معالج توصیه به استفاده از آن شده است، در این مورد اشکالی ندارد. اگر یک مکانیسم در چارچوب قانون برای استفاده از عینک آفتابی تبیین شود، استفاده از آن اشکالی ندارد.این اظهارات پس از آن بیان می‌شود که غلام‌علی آهنکوب‌نژاد، رئیس اتحادیه عینک‌سازان و عینک‌فروشان اهواز، اخیرا از ممنوعیت ورود «عینک آفتابی» به کشور خبر داد و گفت، عینک آفتابی نیز جزو کالاهای غیرضروری و «لوکس» محسوب می‌شود.
صحبت‌های موسوی باعث واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی شد.عباس عبدی در توییتر خود در این باره نوشت: نیازی به اجازه واردات نیست. چون برادران از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را قاچاقی آورده و درب منزل با گارانتی تحویل می‌دهند، عینک و آلات موسیقی که چیزی نیست.کلا هدف از ممنوعیت هم توسعه درآمد رفقا است.برای آقازاده‌ها هم پدران در سفرهای خارجی می‌خرند و می‌آورند.مهرزاد دانش نوشت: آقا اجازه؟ من هدفون دارم. موقع بارش هم چتر روی سرم می‌گیرم. برای ماشینم هم آفتاب‌گیر گرفته‌ام. اجازه هست ایران باشیم؟
مصطفی داننده نوشت: موسوی نماینده مجلس: کسی‌که به دنبال آلات موسیقی و عینک آفتابی است، از ایران برود.چند وقت دیگر می‌گویند آنهایی که هوای بدون مازوت می‌خواهند از ایران بروند.چند وقت دیکر می‌گویند آنهایی که اینترنت می‌خواهند از ایران بروند.دیگری نوشت: فردا: شما بستنی هم می‌خوای بخوری؟ باید از ایران بری!کاربر دیگر نوشت: فقط یک خوزستانی که باید در تابستان در حرارت ۵۰ درجه ای کار و فعالیت کند می‌فهمد که ممنوعیت واردات عینک آفتابی یعنی چه.کاربری نوشت: چرا برخی مسئولان فکر می‌کنن هر کی مثل اونا فکر نکنه باید کشور رو ترک کنه و بره؟!
کاربری هم نوشت: احتمالا برای کمتر خارج شدن ارز این حرف زده شده ولی نمی‌شه که موسیقی رو حذف کرد.دیگری نوشت: این آلات موسیقی حالا یک چیزی این عینک آفتابی دیگر چرا؟ عینک آفتابی یکی از لوازم اصلی بچه‌های جنوبه.کاربر دیگر در این باره نوشت: یعنی اینوری و اونوری دغدغه‌شون ایران موندن ماست، گویا هیچ کدوم باورشون نمیشه یه آدمایی دلشون می‌خواد بمونن تو این آبادشهر، با هر کی دو کلمه حرف می‌زنی میگه چرا دنبال مهاجرت نیستی؟  تا هر چی میشه میگن جمع کنید از ایران برید.
دیگری نوشت: والله از خرید یک عینک آفتابی درست و حسابی معذوریم! حال چگونه از ایران بتوانیم برویم؟ بماند که آلات موسیقی نیز دوست داریم! کاربر دیگر این گونه نوشت: سفارت: علت مهاجرت؟ زدن عینک آفتابی.‌



 
مرجع : سایت برترین ها
برچسب ها: ایران

۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۲:۱۷
چند روز پیش پیش شنیدم گفته بودند : هر کس ایرانیان را تحریک به مهاجرت کند،خائن است. (380122)
1
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۲:۵۱
همین آقایون عامل بدبختی ما هستند . کارآیی اینها در مجلس به همین افاضات و سخنرانی های آتشین بسنده می شود و الا اگر بررسی کنی می بینی غیر از حرف زدن و خود نمایی به این سبک ، هیچ خاصیت دیگری ندارند. (380126)
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۴:۵۶
کسی که باید بره امثال تو میباشد ................ (380134)
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۳:۰۵
هزينه كساني كه به علت نظرات افراطي اينها مهاجرت ميكنند بسيار بيشتره، (380128)
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۳:۳۰
ترا به جدت بیا من و100 نفر دیگه آمده‌ام بریم را بفرست (380131)
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۵:۵۱
امثال این نامربوط باید از ایران برن.... (380138)
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۵:۵۱
کسی که باید از اینجا بره امثال شما هاست نه ما (380139)
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۸:۱۷
فکر خوبیه اول رفراندوم بذارید ببینیم کیا باید از این مملکت برن. ببینیم این مردم کیا رو نمیخوان. (380150)
قانون بقای مشکلات
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۱۸:۵۶
شاه بعد از درست کردن حزب رستاخیز گفت: همه باید عضو این حزب شوند و هرکس نمیخواهد عضو این حزب شود باید از ایران برود. انگار سند ششدانگ این کشور همیشه به اسم گروهی خاص زده شده و بقیه یا باید مطیع باشند یا بروند. (380152)
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۶:۰۱
متاسفانه اینقدر مسئولان و حاکمان فعلی بد عمل کردند که دیکتاتورهای دست نشانده بریتانیای کثیف مانند رضاخان قلدر و محمد رضا پهلوی در نظر مردم بهتر هستند.... (380194)
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ ۲۲:۰۱
خود کرده را تدبیر نیست .
از ماست که بر ماست.
با این انتخاب نماینده های بیسواد (380158)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۱:۲۱
بخدا من نمیدونم این افراد با چه میزان و درجه واختیاری به خودشون اجازه میدن با این ادبیات حرف بزنن . خداوند به انسان قدرت درک و فکر کردن داده که متاسفانه بعضی ها بصورت آکبند برمی گردونن . بهتره که آدمها برای گفتن بعضی حرفها اول به جایگاه خودشون یه نگاهی بندازن . متاسفم واقعا برای مجلس این دوره . (380172)
رزمنده 8 سال دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۴:۲۹
آقای محترم اگر اندکی تامل بکنی در اول انقلاب 99% نمایندگان... بودند و حالا این رقم به 1% هم نمیرسد این ریزش حامل چه پیامی است ؟ (380186)
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۴:۵۷
حامل این پیامه توپ تانک ................................. (380189)
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ۱۴:۳۸
جمع کردنش کاری نداره , رفتنش مشکله ! :) (380188)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ۰۲:۳۵
پولش رو بدید خودم اولین نفرم که میرم (380336)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها