به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۳۱۰۷۲۵

محرم نویدکیا: استقلال خوب بازی نکرد

محرم نویدکیا: استقلال خوب بازی نکرد
گروه ورزشی: سرمربی سپاهان می‌گوید که تیمش می‌توانست مقابل استقلال به برتری برسد.به گزارش ایسنا، استقلال و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید. محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: فکر می‌کنم تیم ما بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. ما در نیمه اول عالی بازی کردیم و در نیمه دوم این روند را ادامه دادیم. استقلال یکی، دو موقعیت نسبتا خوب داشت اما غیر از آن بازی خوبی انجام نداد. آن‌ها در ضد حملات موقعیت‌هایی به دست آوردند و خوب عمل کردند.
 
او افزود: در کل ما هشت، نه موقعیت عالی داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. به استقلال بابت بردی که کسب کرده تبریک می‌گویم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که فوق‌العاده تلاش کردند و نکات تاکتیکی را دقیق انجام دادند. آن‌ها توانستند موقعیت‌های زیادی ایجاد کنند که اگر از آن‌ها استفاده می‌کردیم به پیروزی می‌رسیدیم اما متاسفانه باختیم. ما باید ادامه دهیم. روند تیم خیلی خوب بود و بازی عالی‌ای به نمایش گذاشتیم.سرمربی سپاهان ادامه داد: من نمی‌توانم از بازیکنانم بابت این باخت ایراد بگیرم. بعضی باخت‌ها ارزشمند است و امروز روزی بود که باخت تیمم با این که ناراحت کننده بود اما می‌توانم سرم را بالا بگیرم چون تیمم خوب بازی کرد.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که آیا از سپاهان این فصل نسبت به فصل گذشته راضی است؟ توضیح داد: من چهار، پنج بازیکن خوبم را از دست دادم و به جایشان بازیکنان خوبی جذب کردم. به همین دلیل اتفاق خاصی رخ نداده است. همچنین چند بازیکن من که کمتر بازی می‌کردند، ترجیح دادند سپاهان را ترک کنند.

او افزود: من سعی کردم که بازیکنانی جذب کنم که جایگزین خروجی‌های ما باشد. خدا را شکر بازی خوبی به نمایش می‌گذارند. نوع فوتبالی که ما به نمایش می‌گذاریم خوب است و هواداران لذت می‌برند. باید این واقعیت را قبول کنیم که به خاطر تغییراتی که داشتیم، نیاز به زمان داریم تا موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. ولی در کل تیم ما شرایط خوبی دارد و از بازیکنانم راضی هستم.سرمربی سپاهان درباره داوری و این که به نظر می‌رسید زمان اضافه کمی گرفته شده است، بیان کرد: چیزی نمی‌توان بگویم چون دلم نمی‌خواهد راجع به این مسائل صحبت کنم. امیدوارم داوران واقعا چیزی را که می‌بینند بگیرند. چیز بیشتری نمی‌خواهم بگویم.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که به نظرش چه دلیلی باعث شده که موقعیت‌های سپاهان به گل تبدیل نشود؟ اظهار کرد: بعضی اوقات عجله باعث می‌شود ولی باید واقعیت‌ها را قبول کنیم و باید پله به پله جلو برویم. بعضی اوقات باید به خاطر شرایط تیم از خود گذشتگی کنیم. این‌ها اتفاقاتی است که رخ می‌دهد اما در کل تیمی که مقابل استقلال در آزادی به این میزان موقعیت ایجاد می‌کند از نظر کیفیت و کلاس فوتبال کارش را به نحو احسن انجام داده است.او افزود: به نظرم تیم کارش را درست انجام داد. درست است که موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد و باید روی ضربات آخر کار کنیم ولی تیم من وقتی موقعیت ایجاد می‌کند، یعنی راهش را درست رفته است. برای من باور کردنی نیست که تیمی به این میزان موقعیت ایجاد کند ولی نتیجه نگیرد.

سرمربی سپاهان درباره پیش‌بینی‌اش از پایان فصل گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد چون بعضی اوقات فوتبال روی دیگرش را نشان می‌دهد ولی در مورد این که آخر فصل به جذابیت بازی نگاه نمی‌کنند، موافقم. دیدگاهی در فوتبال دارم که می‌خواهم آن را انجام دهم. در آخر فصل مدیران نگاه می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که می‌خواهند با این دید به فوتبال ادامه دهند یا نه.نویدکیا در پایان گفت: ما باید بتوانیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم که در آخر فصل حسرت امتیازات از دست رفته را نخوریم ولی به خاطر نوع فوتبالی که به نمایش می‌گذاریم به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.
برچسب ها: محرم نویدکیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها