به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۱۱۴۵۸

وضع مردم خوب است چون شمال می‌روند

وضع مردم خوب است چون شمال می‌روند
گروه سیاسی: امام جمعه موقت تهران  به نابسامانی‌های کنونی کشور ناشی از افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی اشاره کرد و گفت: این مسائل دردهای ما هستند که موجب ایجاد فشار بر قشر ضعیف جامعه شده است، اما باز هم وضعیت مردم در مقایسه با ابتدای انقلاب بهتر است و سطح رفاه مردم بالاتر از آن دوران است، اکنون می‌بینیم با پیش آمدن هر تعطیلی، مردم برای عزیمت به گردشگاه‌ها در شمال کشور صف می‌کشند که اینها نشان از سطح رفاه در کشور است.
کاظم صدیقی  افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران طی بیش از ۴۰ سال گذشته همواره زیر فشارهای بین المللی و ایجاد آشوب‌های مختلف قرار داشته است که این فشارها بی اثر بوده است.
 وی به حرکت قدرتمندانه انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: برخی گمان کرده اند که جوانان و مردم در این انقلاب از نظر فرهنگی با ضعف مواجه شده اند، اما حقیقت غیر از این است، حتی پایبندی جوانان به آرمان‌های انقلاب از ابتدای پیروزی نهضت نیز بیشتر شده است که شهید حججی ۲۴ ساله یک نمونه از حضور پرشور مردم برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و نشان دهنده رشد فرهنگی مردم است.  سوء مدیریت دولت‌های غربگرایی که تفکر لیبرالی داشتند، موجب بروز فاصله طبقاتی در جامعه شد و در نتیجه به اقشار ضعیف فشار وارد آمد.
 این کارشناس مذهبی ادامه داد: البته باز هم اقشار ضعیف با مشکلاتی مواجه هستند، هرچند در مقایسه با ابتدای انقلاب این مشکلات بسیار کم تر است اما مردم ولی نعمت ما هستند و این وضع برای کشور در تراز انقلاب نیست و مردم با وجود تقدیم این تعداد شهید، شایسته این وضع نیستند.صدیقی گفت: اگر به مبانی پیشرفته اقتصاد مقاومتی عمل می‌شد وضع کشور به اینجا نمی‌رسید.
 وی همچنین به وقایع پس از انتخابات سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: در این فتنه قدرتهای بزرگ، به بهانه و ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، عده ای را در تهران به خیابان کشاندند اما از آنجا که دست خدا با این مردم و انقلاب بود، فتنه خاموش شد.

 
برچسب ها: مردم

۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۱۲:۴۴
باور کن حاج آقا من 40ساله هستم هنوز شمال نرفتم چون با یه مستمری ناچیز تامین اجتماعی نمیشه مسافرت رفت (380384)
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۱۲:۵۵
فقط به خدا پناه میبریم (380386)
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۲۰:۵۳
............تفکرات عصر حجر ... (380400)
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۱۳:۰۹
حتما وضع شما خوبه. مردم که بدبخت شدند و رفت. (380387)
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۱۳:۵۲
خخخ (380389)
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۱۵:۰۲
چقدر این آدم پرت و پلا میگه واقعا برای نظام مایه آبروریزیه چرا باید به شخصی مثل ایشان تریبون بدن مایع تاسف و بدبختیه مصیبت سخنان ... تمام نشدنیه (380392)
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۱۵:۱۹
شاید اگر به شیوه جنابعالی دخترمان در خارج از کشور به شیوه سلبریتی ها زندگی می کرد، آنگاه وضعمان خوب بود و به مانند جنابعالی نیز سخن می گفتیم (380394)
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۱۶:۵۲
آقای صدیقی! وضع مردم را نباید با اوایل انقلاب مقایسه کنید. اوایل انقلاب مردم کره جنوبی، مردم امارات ... در فقر به سر می بردند و در این چهل و سه سال با تدبیر و مدیریت و میهن پرستی رهبران شان وضعیت بسیار خوبی یافته اند، درست همان طور که کشور ما به خصوص در این سی و سه سال اخیر به لطف کسانی مانند شما هر روز و هر لحظه از پله های تباهی و ویرانی پایین می رود. وقتی دستمزد کارگر ایرانی حتی از دستمزد کارگر در افغانستان جنگ زده کم تر است، صحبت از وضع خوب مردم بیشتر به تمسخر مردم شبیه است. (380395)
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۱۹:۱۰
سوال اینه که شما از کجا میدونید مردم برای چه کاری به شمال میرند!!!؟ مگر اینکه خودتون هم شمال تشریف ببرید (380398)
۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۲۰:۵۵
این آقای صدیقی اصلا تو باغ نیست معلوم نیست کجا سیر میکنه مگه میشه یه آدم تا به این اندازه... (380401)
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۰۰:۲۴
وقتی کاظم صدیقی می گوید وضعیت الان مردم با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست منظورش این است که این ترقی و پیشرفتها مرهون انقلاب است و اگر انقلاب نبود الان مردم حتی تلفن و مثلا تلویزیون هم نداشتند و این نوع نگاه و مقایسه اصولا نگاه و مقایسه... است (380405)
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۱۵:۱۷
آخه درک این مسئله ... میخواد (380441)
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۰۷:۳۳
..........
خیال کرده، ده درصد کشور مرفه باشن تمام مردم کشور مرفهند!!!!! داستان طوطی و بقال شده!!! (380413)
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۰۸:۳۵
تو کشور عمان تور شمال ایران رو تبلیغ مکنن مفتی. حالا ملت یه دو روز واسه فرار از آلودگی رفتن ترکوندن.... (380418)
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۱۸:۴۰
هزاران بار گفته اند و شنیده ایم که همیشه نصفه پر لیوان را ببینید، ایشان هم نصفه پر لیوان را دیده و نشان داده اند. نصفه دیگر میلیون ها نفری هستند که هرهفته برای همنشینی با مردگان به قبرستان ها پناه می برند. (380452)
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۱۸:۵۲
خدایا فقط فقط خودت به داد این مردم برس (380455)
۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ۲۲:۰۸
علم الهدی صدیقی احمد خاتمی اینا مالک حرفاشون نیستند اول حرف میزنن بعد فکر میکنن چی گفتن (380468)
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۶:۱۵
از پرت و پلا هم گذشته ، كلآ حالش خوب نيست و .... (380545)
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۶:۱۶
بعد هم فكر نميكنند چون اصلآ نميدانند فكر چيه .... (380546)
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۴:۵۷
کباب و بریان است طعمه من زحیله ونیرنگم کارآگاهان همه میدانن عجب روزگار ی شده فقط روح ملت نجیب ایران را سوهان میزنن (380538)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ۱۸:۵۹
ایشان باید کمی در بین مردم بیایند تا ببینند آیا وضع مردم خوبه؟ حاج آقا، وضع مالی شما خوبه که فکر می کنی معیشت مردم هم خوبه (380562)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها