به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۳۱۲۵۳۶

رجب زاده: ماندنم نه به صلاح خودم است نه قشقایی!

گروه ورزشی: سرمربی تیم قشقایی اعلام کرد که دیگر خسته شده و نمی تواند در این شرایط سخت در قشقایی کار کند.
رجب زاده: ماندنم نه به صلاح خودم است نه قشقایی!
 تیم قشقایی شیراز امروز برای سومین مرتبه متوالی متحمل شکست شد تا مهدی رجب زاده، سرمربی این تیم در اعتراض به مشکلات مالی بی پایان تیمش از سمت خود استعفا دهد. او در حالی این تصمیم را گرفت که تیمش با 19 امتیاز در مکان پنجم جدول است و تنها 4 امتیاز با صدر فاصله دارد.
رجب زاده بعد از شکست یک بر صفر امروز قشقایی مقابل مس گفت: خدا را شکر بازی پخش مستقیم بود و همه دیدند که مس با وجود تمام احترامی که به آنها قائلم فقط روی به توپ های بلند آورد و دنبال اتفاقات برای به گل رسیدند. روی همین اتفاقات به چند موقعیت رسیدند و گل شان هم این گونه بود. بچه های ما فوتبال خوبی ارائه دارند و همه تلاش خود را کردند. متاسفانه در لحظاتی که پاس یا ضربه آخر را بچه ها قرار است بزنند بد عمل می کنند. این هم طیبعی است چون خیلی از آن برای اولین بار است که در لیگ یک بازی می کنند و تجربه لازم را ندارند. از آنها ممنونم که هر چه داشتند گذاشتند.
او با انتقاد از داوری تاکید کرد: داوری خیلی ضعیف بود. در صحنه ای که گلی خوردیم، قبلش خطا رخ داد. یک صحنه هم که پنالتی ما را نگرفت. نمی دانم بعضی داورها باید بزنند پای بازیکن را بشکنند تا پنالتی بگیرند، بعضی داورها هم که فقط با یک اشاره روی بازیکن حریف علیه ما پنالتی می گیرند. هیچ وقت دنبال بهانه نیستم ولی امروز داور سر ما را برد. به خودش هم گفتم که بازی را با شوخی و خنده برای مس درآوردی. بچه های ما شایستگی این را داشتند که بازنده نباشند.
سرمربی قشقایی با این مقدمه چینی همه را آماده اعلام تصمیم خود کرد: از زمانی که با قشقایی قرارداد بستم، با تمام وجودم کار کردم. کیفیت بچه ها هم بالا آمد و تیم ما از یک تیم مدعی سقوط به تیمی گردن کلفت تبدیل شده که می تواند با رقیبان خود مبارزه کند. با این وجود یکسری کارها را خود من در تیم انجام می دهم که اصلا وظیفه یک سرمربی نیست. به جای اینکه روی کارهای فنی تمرکز داشته باشیم خیلی از مسائل را من خودم شخصا حل و فصل می کنم.
رجب زاده پس از مقدمه بالا از استعفای خود پرده برداشته و گفت: آقای نجف پور همه تلاش خود را می کند ولی دست تنهاست. من همین الان به صورت شفاهی از سمت خود استعفا می دهم چون واقعا دیگر نمی توانم بچه ها را نگه دارم. آنها تلاش خود را می کنند ولی درگیر یکسری مسائل خنده دار مثل شام و ناهار هستیم. من استعفا می دهم چون نمی خواهم دیگر شرمنده باشم. این موضوع را با آقای نجف پور مطرح می کنم چون تا جایی که می شد این بچه ها را با تو بمیری و این حرف ها کشاندم. یک مقدار از مشکلات مالی بچه ها حل شده ولی واقعا دیگر آنها از نظر روحی و روانی به هم ریختند و دیگر نمی شود. نه با کسی دلخوری دارم و نه درگیری وجود دارد ولی ماندنم دیگر نه به صلاح خودم است و نه باشگاه قشقایی. این موضوع را ظرف امروز و فردا به باشگاه هم ارائه خواهم داد.
او در پاسخ به این سوال که استعفایش به دلیل مسائل مالی است گفت: اصل مشکل ما مالی است. قرارداد بچه های ما چیزی نیست ولی درصد کمی را دریافت کرده اند. کل بودجه تیم ما از قرارداد دروازه بان خیبر کمتر است. شاید کل هزینه تیم ما زیر 2 میلیارد باشد ولی دروازه بان خیبر 3.5 میلیارد قراردادش است. بنده خدا آقای نجف پور هم این جا تنهاست و کمکی نمی شود. من دیگر طاقت ندارم و برایم سخت است چون دوست ندارم بازیکنم را به زور به تمرین بکشانم. بازیکن باید راحت باشد. حتی اگر بازی را هم برده بودیم می خواستم همین جا استعفایم را اعلام کنم و استعفایم ربطی به باخت ندارد. دوست داشتم تیم ببرد و در شرایط بالای جدول این کار را بکنم ولی به حال چون تصمیمم را گرفته بودم، بعد از بازی امروز آن را اعلام کردم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها