به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۳۱۳۱۲۷

اعتراضات امروز بازنشستگان به وضعیت معیشتی

اعتراضات امروز بازنشستگان به وضعیت معیشتی
گروه جامعه: جمعی از بازنشستگان امروز سه‌شنبه،‌ هفتم دی‌ماه در تهران و چند شهر دیگر کشور در اعتراض به وضعیت معیشتی خود و اجرا نشدن طرح همسان‌سازی حقوق، تجمع برگزار کردند.
معترضان در تهران مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی گرد آمدند. گروهی از آموزگاران بازنشسته در این گردهمایی حضور داشتند و شعار می‌دادند: «معلم بیدار است، از تبعیض بیزار است» و «قالیباف حیا کن، مجلس را رها کن». به گزارش خبرگزاری ایلنا، در چند شهر دیگر هم بازنشستگان و مستمری‌بگیران در برابر دفتر صندوق بازنشستگی استان‌ها، گرد آمدند. تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که این تجمع‌ها در شهرهای شیراز، قم، سنندج، همدان و زنجان نیز برگزار شده است. معترضان شعارهایی چون «اجرای همسان‌سازی، حق مسلم ماست»، «مسئول بی‌کفایت، استعفا، استعفا» و «بازنشسته داد بزن، حقت‌ را فریاد بزن» می‌دادند. شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاه در این شهر تجمع کردند و به حقوق، مستمری‌ها و وضعیت بد معیشتی خود اعتراض کردند. یازدهم آذرماه امسال، معلمان شاغل و فرهنگیان بازنشسته در اعتراضی هماهنگ و سراسری به اجرا نشدن رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، در بیش از ۶۰ شهر ایران تجمع‌هایی را برگزار کردند. به گزارش شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، معلمان دست‌کم ۶۶ شهر مختلف کشور، تجمع‌های اعتراضی برگزار کردند.
 
برچسب ها: بازنشستگان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


برف نیست
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۲۳:۱۸
فقط قالیباف نیست که باید رها کنه یه قشون عظیم مفت خور و پر فیس و افاده و ادعا از نماینده ها تا.. باید رها کنن!! (380860)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها