به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۳۱۳۴۶۷

سیستم‌ دفاع اس-۵۵۰ روسیه عملیاتی شد

سیستم‌ دفاع اس-۵۵۰ روسیه عملیاتی شد
گروه بین الملل:یکی از منابع نزدیک به وزارت دفاع روسیه گفت، نخستین سیستم‌های دفاع هوایی اس-۵۵۰ این کشور به صورت موفقیت آمیزی آزمایش‌ها و تست‌ها را گذرانده و عملیاتی شده‌اند.
این مقام مسئول گفت: این سیستم‌های دفاع هوایی به صورت موفقیت آمیزی آزمایش‌ها و تست‌ها را سپری کرده و نخستین گروه از آنها عملیاتی شده است.
وی همچنین سامانه جدید را یک سامانه "کاملا جدید و بی‌رقیب" متحرک دفاع موشکی استراتژیک توصیف کرد که می‌تواند سفینه‌های فضایی، موشک‌های بالستیک و اهداف مافوق صوت را در ارتفاع ده‌ها هزار کیلومتری هدف قرار دهد.به گفته این منبع آگاه، این سیستم جدید بخشی از سامانه‌های دفاع هوایی و موشکی جامع روسیه است که شامل سیستم‌های "پانتسیر"، اس-۳۵۰، اس-۴۰۰ و اس-۵۰۰ می‌شود.سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه نیز گفته بود که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در نشست‌های صنعت دفاعی کشور در سوچی به تاریخ نوامبر بر اهمیت تحویل دادن سامانه‌های دفاعی اس-۳۵۰، اس-۵۰۰ و اس-۵۵۰ به نیروهای ارتش کشور تاکید کرده بود.


 
برچسب ها: روسیه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها