به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۳۱۳۷۷۰

همه نگاه ها به مانچینی در سال ۲۰۲۲

همه نگاه ها به مانچینی در سال ۲۰۲۲
گروه ورزشی: روبرتو مانچینی در سال ۲۰۲۲ کار سختی در رساندن ایتالیا به جام جهانی قطر دارد.به گزارش ایسنا، پیروزی چشمگیر ۳-۲ در ضربات پنالتی ایتالیا مقابل انگلیس  باعث شد تا تیم ملی ایتالیا اولین قهرمانی اروپا خود را از سال ۱۹۶۸ جشن بگیرد. کم‌تر کسی فکر می‌کرد ایتالیا بتواند در سال ۲۰۲۱ قهرمان در یورو را آن هم در ومبلی برابر انگلیس به دست بیاورد ولی شاگردان مانچو دست به این کار بزرگ زدند. تیم‌های فوتبال ایتالیا و انگلیس در فینال رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که این دیدار در ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. با این نتیجه بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در نهایت، ایتالیا با برتری مقابل انگلیس در ضربات پنالتی به قهرمانی یورو ۲۰۲۰ رسید.
 
بعد از این موفقیت همگان امیدوار بودند ایتالیا بعد از یک دوره غیبت بتواند به جام جهانی راه یابد ولی برابر سوییس ناکام بود و حالا بار دیگر این تیم در لبه پرتگاه است.مانچینی اعتراف کرد که تیم ناامید شده است، اما تاکید کرد که مطمئن است آتزوری به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود خواهد کرد. البته سرمربی ایتالیا مطمئن است این تیم می‌تواند به جام جهانی راه یابد. در همین رابطه مانچو گفت: من کاملاً مطمئن هستم. من به این تیم باور دارم و مطمئن هستم در این دوره در جام جهانی هستیم. هنوز نمی‌دانیم با کدام تیم روبه‌رو خواهیم شد.

کار ایتالیا برای رسیدن به جام جهانی سخت است و در واقع از بین ایتالیا و پرتغال تنها یک تیم به جام جهانی راه خواهد یافت و این کار را برای قهرمان اروپا سخت می‌کند.به گزارش ایسنا، برگزاری رقابت‌های پلی‌آف به این صورت است که ۱۲ تیم در سه گروه ۴ تیمی قرار می‌گیرند. در هر گروه دو بازی برگزار می‌شود و برندگان این دو بازی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و برنده بازی آخر به جام جهانی صعود می‌کند. به این ترتیب یکی از حساس‌ترین دیدارهای انتخابی جام جهانی می‌تواند با رویارویی احتمالی ایتالیا و پرتغال رقم بخورد. چیزی که روشن است این که از بین این دو تیم تنها یکی به جام جهانی ۲۰۲۲ راه خواهد یافت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها