به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۹ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : ۳۱۳۹۴

«عصبانی نیستم» سانس فوق‌العاده نداشت

گروه فرهنگ و هنر: علی‌رغم حضور جمع گسترده‌ای از علاقه‌مندان مقابل پردیس سینمایی «زندگی» به فیلم «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان، سانس فوق‌العاده ندادند.
«عصبانی نیستم» سانس فوق‌العاده نداشت
فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» در سانس 19:30 یک سانس نمایش در پردیس «زندگی» داشت که سالن کاملا پر شده و تعدادی از تماشاگران روی زمین نشسته بودند و سرانجام فیلم برای آنها به نمایش درآمد. این در حالی بود که جمعیت زیادی از علاقه‌مندان هم در بیرون سالن به دلیل پر شدن ظرفیت سالن نتوانستند به سالن راه پیدا کنند، جمعی از آنها به خبرنگار ایسنا گفتند که از ظهر برای تماشای «عصبانی نیستم» مقابل این پردیس حضور یافته بودند و اسم‌هایشان را در نوبت دریافت بلیت نوشته‌اند اما سرانجام نماینده وزارت ارشاد مستقر در سالن اعلام کرد که اجازه‌ی سانس فوق‌العاده ندارند. تماشاگران منتظر نیز بعد از مدتی سالن انتظار این پردیس سینمایی را ترک کردند. فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» دومین فیلم بلند سینمایی رضادرمیشیان پس از «بغض» است که تا چند روز دیگر به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در شصت و چهارمین جشنواره «برلین» به نمایش درخواهد آمد.

«عصبانی نیستم!» داستان نوید،دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش «ستاره» را از دست ندهد... باران کوثری و نوید محمدزاده نقش‌های اصلی این فیلم مستقل را بازی می‌کنند که فیلمبرداری آن در بیش از 60 لوکیشن مختلف از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه تهران صورت گرفته است.
مرجع : ايسنا