به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۳۱۵۹۷۲

روحانیان نباید بخاطر مشکلات معیشتی از انقلاب پیشمان شوند

روحانیان نباید بخاطر مشکلات معیشتی از انقلاب پیشمان شوند
گروه سیاسی: رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه رسیدن به عدالت اجتماعی و رضایتمندی مردم کار ساده‌ای نیست، گفت: با این وجود روحانیت مشکلات و سختی ها را تحمل خواهد کرد تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برساند.
سیدهاشم حسینی بوشهری،  در دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد در قم، با اشاره به اهداف برگزاری اجلاسیه علمای بلاد بیان کرد: هدف از این اجلاسیه این است که نشان دهد حوزه علمیه در سال ۵۷ کاری کرد که هیچ فردی جرات آن را نداشت. وی گفت: گرایش به معنویت از اهداف اصلی انقلاب اسلامی بود، دشمن پایه های معنویت را در قبل از انقلاب سست کرده بود و با ادامه آن هیچ معنویتی در ایران باقی نمی ماند.
حسینی بوشهری ابراز داشت: با انقلاب اسلامی اثبات کردیم که دین از سیاست جدا نیست و نمی شود دین را فقط در عرصه فردی تعریف کرد بلکه باید ساختار رسمی برای اجرای دین در کشور نهادینه شود.
وی گفت: نباید بخاطر مشکلات معیشتی امروز برخی از روحانیان از گذشته انقلاب پیشمان شوند و بگویند چرا انقلاب کردیم.
دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد با شعار «رسالت حوزه‌های علمیه در تحقق و دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب» طی روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه جاری با سخنرانی ویدیو کنفرانسی رییس جمهور در قم برگزار شد.
چهار کمیسیون «رسالت حوزه‌های علمیه در تولید منظومه معرفتی و ارزشی نظام اسلامی»، «رسالت حوزه‌های علمیه در تحقق خودسازی، فرهنگ سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی»، «رسالت حوزه‌های علمیه در ترویج و تحقق اقتصاد مقاومتی و معیشت جامعه» و «رسالت حوزه‌های علمیه در استفاده از فرصت‌ها و مواجهه با چالش‌ها و تهدیدات انقلاب اسلامی» به همین منظور تشکیل شده‌است.

 
برچسب ها: روحانیان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ۲۰:۵۲
روحانیت مشکلات و سختی ها را تحمل خواهد کرد
بفرمائید کدام مشکل ؟ کدام سختی ؟..................... (381596)
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۰۲:۴۳
ما مردم هزاران بار از انقلاب پشیمان شدیم. از اینکه امثال تو را بر خودمسلط کردیم روزی هزاران بار بر خود لعنت میفرستیم.
شرم بر شمایان .....شرم (381602)
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۲۱:۴۷
چرا هزاران باردوست عزیز میلیاردها بار (381687)
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۲۱:۴۹
فقط تو را کم داشتیم که افاضات بفرمایی بنده خدا مردم با چه زبانی بگن بابا از دست حرفهای پوچ شما به ستوه آمدیم (381688)
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۰۹:۲۴
منظور حاج آقا طلبه های صفر کیلومتر است لابد. خوب شما که برای مردم تجویز کم خوردن و ...می کنید برای این طلبه ها هم همین را تجویز کنید دیگر! (381608)
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ۱۹:۴۲
عمل دفع یک عمل طبیعی است. چرا نقطه چین گذاشته اید؟ (381682)
جواد
Canada
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۰۵:۱۴
من با فرمایش شما موافقم«روحانیان نباید بخاطر مشکلات معیشتی از انقلاب پیشمان شوند»، چون حساب های بانکی ام پُر است. (381643)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها