به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۳۱۶۴۲۴

روش‌های درآمد‌زایی از بازار فارکس و سهام‌های بین‌المللی

گروه اقتصادی: یکی از علت های رو آوردن افراد در ایران به بازار فارکس و سهام های خارجی، پر سود بودن آن ها است. در واقع فعالیت در این بازارها باعث می شود تا افراد درآمد دلاری داشته باشند که در جامعه ای مثل ایران که با میزان بالای تورم رو به رو است، یک در آمد بسیار ایده آل محسوب می شود. البته روش های درآمد زایی از بازار فارکس و سهام های بین المللی بسیار زیاد است و ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از این روش ها آشنا کنیم.
روش‌های درآمد‌زایی از بازار فارکس و سهام‌های بین‌المللی
البته قبل از شروع سرمایه گذاری در این بازارها شما باید دانش تکنیکال را کاملا یاد بگیرید و از تاثیر عوامل و اخبار اقتصادی بر روی قیمت دارایی ها (کالا، سهام، ارز ، نفت، طلا و ...) آگاه باشید. شما باید قوانین مدیریت سرمایه را به خوبی بدانید و مهم تر از همه این که تحت تاثیر احساسات معامله نکنید.



یادگیری بازار فارکس و بورس بین الملل
اولین قدم برای رسیدن به درآمد زایی در بازار فارکس و بورس بین الملل، آموزش است اما افراد مبتدی اهمیت این مرحله را نادیده می انگارند. آیا شما می توانید قبول کنید که کسی بدون دانش و آموزش قبلی بتواند خلبان شود؟ همان طور که هر حرفه ای نیاز به آموزش دارد، بازارهای مالی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.با آموزش های مربوط به تحلیل تکنیکال بهترین نقاط ورود به معاملات و خروج از آن ها یاد می گیرید. با انواع سیگنال هایی که اندیکاتورهای مختلف نشان می دهند، آشنا می شوید. یاد می گیرید تا با استفاده از مفاهیمی همچون مقاومت و حمایت حرکات آینده قیمت را حدس بزنید.در واقع روش های زیادی برای معامله گری در تحلیل تکنیکال وجود دارد که باید همه آن ها را بیاموزید. علاوه بر این در تحلیل بنیادی با انواع عوامل اثرگذار بر اقتصاد یک کشور آشنا می شوید و قادر خواهید بود که آینده قیمت را بر اساس آن ها پیش بینی کنید. به زبان ساده می توان گفت که ترکیبی از قوانین مدیریت سرمایه، تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی برای کار کردن در بازارهای مالی الزامی است.



باز کردن حساب معاملاتی در یک بروکر معتبر
قبل از این که یک حساب معاملاتی باز کنید به این دقت کنید که کدام جفت ارزها را برای معامله کردن انتخاب کرده اید. آیا می خواهید به معامله گری در حوزه نفت، طلا، نقره، سهام های خارجی و ... هم بپردازید؟ باید به انتخاب های معاملاتی تان دقت کنید و بروکری را انتخاب کنید که همه گزینه های معاملاتی شما را ارائه بدهد.
علاوه بر این ها، به دنبال بروکری بگردید که علاوه بر داشتن گزینه های معاملاتی دلخواه شما، مورد تایید سازمان های ناظری مثل FCA باشند و همچنین هزینه های زیادی برای انجام معاملات دریافت نکنند.

یافتن بهترین فرصت های معاملاتی در جفت ارزها و سهام های بین المللی با کمک سیگنال
در بازار فارکس، جفت ارزهای زیادی برای معامله کردن وجود دارد و همچنین فرصت های معاملاتی بیشماری در هر جفت ارز وجود دارد که تمرکز بر همه آن ها کاری دشوار و بسیار زمان بر است.  تصور کنید که فقط روی یک جفت ارز خاص و در یک تایم فریم مشخص به دنبال پیدا کردن فرصت های معاملاتی باشید و اگر چیزی پیدا نکردید مجبورید تایم فریم را عوض کرده و دوباره در چارت قیمت به دنبال ورود در نقاط بهینه باشید.
انجام این کار برای جفت ارزهای دیگر و تایم فریم های مختلف برای یک نفر بسیار زمان بر است. شما می توانید به جای این که مدام چشم تان به نمودارهای قیمت باشد از ربات فارکس استفاده کنید. این ربات یک ابزار هوشمند است که بر اساس استراتژی های معاملاتی از پیش تعیین شده، بهترین فرصت های ورود را در تایم فریم های مختلف برای معامله گران پیدا می کند.این ربات قادر به تشخیص واگرایی ها در اندیکاتور مک دی، مناطق اشباع خرید و فروش در اندیکاتور RSI، میزان قدرت هر ارز و موارد بسیار دیگری است. باید این نکته را مد نظر داشته باشید که هر چند ربات فارکس فرصت های مهم معاملاتی را به شما نشان می دهد اما در نهایت این شما هستید که به عنوان معامله گر، با دانش کافی از انواع تحلیل ها و رعایت قوانین مدیریت سرمایه تصمیم نهایی را می گیرید.

یکی از مشکلاتی که در مورد سهام های مربوط به آمریکا و اروپا وجود دارد، تعداد زیاد آن هاست. شما به عنوان معامله گر مجبورید ساعت های زیادی را صرف پیدا کردن بهترین سهام ها کنید. بنابراین اگر شما هم دنبال سیگنال سهام خارجی می گردید، می توانید از سرویس سیگنال دهی سهام خارجی سایت Amoozesh-Boors استفاده کنید.
در این سیستم ، یک تیم حرفه ای بر اساس دانش تکنیکال و بنیادی و استراتژی های معاملاتی که از قبل تعیین شده هر دو هفته یک بار بهترین سهام ها برای سرمایه گذاری را معرفی می کنند. بنابراین اگر زمان کافی برای بررسی همه سهام های موجود را ندارید می توانید از سرویس سیگنال سهام خارجی بهترین بهره را ببرید. به خاطر داشته باشید که آگاهی از دانش معامله گری برای استفاده از این سیگنال ها کاملا ضروری است. در پایان می توان گفت که بازارهای مالی جهانی به علت سوددهی بالا از محبوبیت بالایی در میان ایرانیان برخورداند چون علاوه بر سود زیاد، افراد می توانند به درآمد دلاری دست پیدا کنند. ما نیز سعی کردیم در این جا شما را با روش های درآمد زایی از این بازارها آشنا کنیم.

در ابتدا به این موضوع پرداختیم که باید به شکل کامل و دقیق معامله گری و قوانین مربوط به آن را یاد بگیرید و پس از آن با باز کردن حساب معاملاتی در یک بروکر معتبر به معامله گری مشغول شوید. در انتها به زمان بر بودن یافتن فرصت های معاملاتی اشاره کردیم و شما را با ابزارهایی آشنا کردیم که در بازارهای مالی بهترین فرصت های معاملاتی را به شما معرفی می کنند تا شما بتوانید با استفاده از دانش معامله گری تان تصمیم های بهتری برای رسیدن به سود بگیرید. در پایان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام و استفاده از این سرویس ها میتوانید به آدرس اینترنتی www.amoozesh-boors.com مراجعه نمایید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها