به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۳۱۶۷۷۰

نمازرئیسی برکت را به کرملین برد

نمازرئیسی برکت را به کرملین برد
گروه سیاسی: سید ابراهیم رئیسی  در دیدار «راویل عین الدین» رئیس شورای مفتیان روسیه با اشاره به روابط خوب ایران و روسیه، گفت: این سفر نقطه عطفی در روابط اقتصادی، سیاسی و به ویژه فرهنگی میان دو کشور خواهد بود.
رئیس جمهور افزود: برای جمهوری اسلامی ایران ارتباط با مسلمانان روسیه اهمیت ویژه‌ای دارد.رئیسی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های کشور روسیه آن است که پیروان ادیان الهی و ابراهیمی در کنار هم با اعتقادات خود زندگی می کنند.رئیسی با تاکید بر جایگاه والای مسجد در دین اسلام، خاطر نشان کرد: مساجد مرکز ارتباط مسلمانان با یکدیگر، مرکز عبادت پروردگار، جایگاهی برای اطلاع مردم از مسائل و محلی برای امید آفرینی هستند و بسیاری از یاس ها در مسجد تبدیل به امید می شود. آنچه امروز باید در کنار الحاد و بی دینی نگران آن بود مسأله افراط گرایی است. افراطی گری و تکفیر بسیار به مسلمانان ضربه زد.
وی خاطر نشان کرد: عده ای به نام اسلام و لا اله الا الله به دین خدا خسارت وارد کردند و ما باید نسبت به جریان تکفیری حساس باشیم. مواضع ما و روسیه در سوریه علیه کفار نبود بلکه علیه عامل دست استکبار و رژیم صهیونسیتی بود.
رئیسی همچنین در این دیدار ضمن پذیرش دعوت رئیس شورای مفتیان روسیه برای بازدید از مسجد جامع مسکو بر جلوگیری از انحراف میان مسلمانان تاکید کرد.
«راویل عین الدین» رئیس شورای مفتیان روسیه نیز در این دیدار با اعلام خرسندی از سفر رئیس جمهور ایران به مسکو، تصریح کرد: ما می فهمیم ملاقات شما با رئیس جمهور روسیه چقدر مهم است و برای مسلمانان روسیه هم این دیدار بسیار با اهمیت است.وی تصریح کرد: نماز شما در کرملین بسیار نمادین و شاخص بود و از فنلاند برای من نوشتند که برکت به داخل کرملین آمد.





 

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ ۱۷:۰۶
جرا برای ایران برکت نمیاره (381744)
۱۴۰۰/۱۰/۳۰ ۱۸:۵۳
ماازنماز این آقایان برکت ندیدیم شایدبقیه ببینند.،!!!! (381746)
۱۴۰۰/۱۰/۳۰ ۲۳:۳۴
داد از تحجر و واپسگرایی (381750)
۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ۰۶:۲۸
هیاهوی نماز رئیسی در کرملین برای تحت الشعاع قرار دادن رفتار تحقیرآمیز با او در روسیه است. در این دام نیفتید. (381751)
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۰۲:۲۹
43 ساله ما ملت برکت از این جماعت که ندیدیم (381815)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها