به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۳۱۷۱۹۸

پیکسل‌6A در رویداد ماه مه گوگل معرفی‌خواهد شد

پیکسل‌6A در رویداد ماه مه گوگل معرفی‌خواهد شد
گروه فناوری: در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱، گوگل، پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را به‌عنوان اولین گوشی هوشمند خود با چیپست تنسور (Tensor) معرفی کرد. اما شایعات حاکی از آن است که غول موتور جستجو در چند ماه آینده یک گوشی پیکسل مجهز به تراشه تنسور را معرفی خواهد کرد.

انتظار می‌رود این دستگاه با نام (Pixel 6A) پیکسل 6A در بازار عرضه شود. اکنون اطلاعاتی درباره جدول زمانی عرضه این گوشی ارائه شده است.گوگل پیکسل 6A برای ماه مه برنامه‌ریزی شده است. البته این احتمال وجود دارد؛ یعنی برای معرفی قطعی نیست اما حدس زده می‌شود که در رویداد آینده گوگل I/O در ماه مه می‌تواند شاهد ورود پیکسل 6A باشد.اما درباره مشخصات این گوشی شایعات بسیاری وجود دارد.

گزارش‌های اخیر نشان داده است که سیستم دوربین پشتی شامل یک دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی سونی IMX۳۶۳ است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ در تلفن‌های پیکسل در دسترس قرار گرفت. دوربین اصلی با یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید سونی IMX۳۸۶ همراه خواهد بود. این دوربین با دوربین ۸ مگاپیکسلی Sony IMX۳۵۵ برای گرفتن عکس‌های سلفی عرضه می‌شود.

حدس زده می‌شود که تراشه گوگل تنسور GS۱۰۱ که پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را تامین می‌کند، به پیکسل 6A آینده نیز قدرت خواهد داد.رندرها نشان داده است که این گوشی پیکسل به یک پنل OLED با طراحی سوراخ پانچ و یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش مجهز خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها