به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۳۱۷۲۱۷

تویوتا C-HR برای سال ۲۰۲۲ معرفی شد

تویوتا C-HR برای سال  ۲۰۲۲ معرفی شد
گروه اقتصادی:جدیدترین محصول تویوتا، یعنی C-HR سال ۲۰۲۲، همان طراحی همیشگی اما با مکانات جدید را داراست. همه مدل‌ها با موتور چهار سیلندر، گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) و دیفرانسیل جلو عرضه می‌شوند. در این خودرو سیستم تمام چرخ متحرک به عنوان یک گزینه نیست.
 
کابین در صندلی عقب راحت و کاربردی است. تویوتا تریم پایه مقرون به صرفه LE را برای سال ۲۰۲۲ حذف کرد و نسخه XLE را در خط تولید باقی گذاشت.XLE دارای ویژگی‌های زیادی از جمله چرخ‌های ۱۸ اینچی، کلید مجاورت با ورود غیرفعال، نظارت بر نقاط کور، آینه‌های بیرونی گرم شونده و فرمان روکش چرمی است که اکثر خریداران آن‌ها را ضروری می‌دانند.

چهار سیلندر C-HR می‌تواند از یک توربوشارژر یا یک سوپرشارژر بهره ببر. این خودرو در آزمایش ها می تواند در ۱۱.۰ ثانیه‌ به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد که کندتر از بسیاری از رقبای خود است. C-HR سواری راحت ارائه می‌کند، سیستم تعلیق به خوبی به کار برده شده است. فرمان C-HR نسبت به بازخوردها به نظر دقیق است و چرخ‌های جلوی آن مستقیماً به دستورات پاسخ می‌دهند.در داخل کابین تویوتا کیفیت مواد به کار رفته معمولی است؛ به جز یک جفت پانل پلاستیکی ارزان قیمت در دو طرف کنسول مرکزی، مواد در سراسر داخلی به خوبی به کار رفته شده و بادوام به نظر می‌رسند.
 
 
یک داشبورد از چرم مصنوعی با دوخت‌های شبیه سازی شده وجود دارد و روی درها نیز این جنس به کار رفته است. به طور کلی، کابین طراحی قابل پسندی دارد اما با این حال، وقتی صحبت از در دسترس بودن امکانات می‌شود، C-HR قابلیت های به روز زیادی دارد.
برچسب ها: تویوتا C-HR
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها