به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۳۱۷۲۲۹

زلاتان: هنوز آماده سیگار کشیدن نیستم!

گروه ورزشی: زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره اسبق پاری سن ژرمن از دوران حضور در ترکیب این تیم رضایت دارد.
زلاتان: هنوز آماده سیگار کشیدن نیستم!
زلاتان در سال های ابتدایی دهه گذشته لباس پاری سن ژرمن را به تن کرده و تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شد. البته این عنوان در ادامه نصیب ادینسون کاوانی شد، اما زلاتان در مصاحبه ای با نشریه اکیپ مانند همیشه به تمجید از خود پرداخته و معتقد است دوران درخشانی در این تیم فرانسوی رقم زده است.
زلاتان گفت: "معمولا شما در سن 40 سالگی در خانه خود سیگاری روشن می‌کنید و با رضایت شغل و سابقه خود در گذشته را مرور می‌کنید. اما من هنوز آماده سیگار کشیدن نیستم.
 

 
بازی در لیگ یک فرانسه هرگز آنگونه که گفته می شود آسان نیست، فرانسه استعدادهای بزرگی دارد که تمایل زیادی به کسب موفقیت داشته و همچنین از نظر فیزیکی بسیار قوی هستند. فرانسوی ها به غرور فراوان مشهور هستند و من را به مغرور بودن متهم کردند. البته به نظر من آنها باید هم احساس غرور کنند، زیرا من بهترین نماینده برای فوتبال بودم. من هم کمی دلتنگ فرانسه هستم. شرایط آنجا برایم همیشه آسان نبود، اما سالهای زیبایی را در فرانسه زندگی کردم.
من همیشه به کاری که در پاری سن ژرمن انجام داده ام افتخار می کنم. هر روز ان باشگاه بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می شود و می توانم بگویم که من نیز سهمی در این پیشرفت داشته و آنچه را که در یوونتوس و میلان آموخته بودم در پاریس به ارمغان آوردم. من با پاری سن ژرمن سازگار نشدم و شرایط بالعکس بود. من با افتخار به خودم می گویم که در روزهای ابتدایی پیشرفت این باشگاه آنجا بودم و حالا می بینم که آنها امروز به کجا رسیده اند."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها