به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۱۹۰۷۱

ورود قدرتمند سونی به عرصه بازی‌

ورود قدرتمند سونی به عرصه بازی‌
گروه اقتصادی: سونی به منظور توسعه بازی‌های خود در حال خریداری استودیو بازی‌های ویدیویی بانجی(Bungie) است. استودیویی که سری بازی‌های معروف هالو(Halo) و دستینی(Destiny) را ساخته است.سونی در حال خریداری استودیو بازی‌های ویدیویی بانجی(Bungie) است. استودیویی که سری بازی‌های معروف هالو(Halo) و دستینی(Destiny) را ساخته است. سونی قصد دارد این استودیو را به قیمت ۳٫۶ میلیارد دلار خریداری کند و هدف آن بیشتر یکپارچه کردن صنعت بازی است.

سونی در وبلاگ خود اعلام کرد که این استودیو می‌تواند کمک کند تا پلتفرم پلی استیشن فراتر از کنسول‌های بازی برود و به عرصه بازی‌های لایو سرویس قدم بگذارد. بازی‌های لایو سرویس بازی‌هایی هستند که همیشه و به طور مداوم به‌روز می‌شوند و محتوای جدید دریافت می‌کنند. بازیکن می‌تواند تا سال‌ها به بازی کردن در این این لایو سرویس‌ها ادامه بدهد زیرا مدام جزئیات و محتوای جدیدی به آن ها افزوده می‌شود.جیم رایان، مدیر عامل سونی گفت: «این یک قدم استراتژیک برای ایجاد تحول در تجربه بازی است که سونی برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.»

تخصص بانجی در ارائه خدمات در سطح جهانی و ایجاد یک مشارکت جمعی طولانی مدت بسیار قابل توجه و تحسین است. بانجی می‌تواند از ایجاد بازی‌های لایو سرویس در آینده به سونی کمک کند.بانجی نیز در اعلامیه‌ای بیان کرد که به اهداف خلاق و استقلال خود پایند می‌ماند. «ما به انتشار بازی‌ها و بهبود خلاقانه آن‌ها و همچنین ایجاد اجتماع یکدست بانجی ادامه می‌دهیم.»کمتر از دو هفته پس از اینکه مایکروسافت اعلام کرد که در حال خریداری Activision Blizzard است، خبر این معامله سونی نیز منتشر شد. اکتیویژن بلیزارد یکی از غول‌های صنعت بازی است که بازی‌هایی چون کال آف دیوتی و ورلد آف وارکرفت را کنترل می‌کند.
مرجع : تجارت نیوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها