به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۳۱۹۴۸۷

مایکروسافت و ویژگی‌های آزمایشی ویندوز ۱۱

مایکروسافت و ویژگی‌های آزمایشی ویندوز ۱۱
گروه فناوری: پس از به‌ روز رسانی هفته گذشته ویندوز ۱۱، مایکروسافت اکنون جزئیات برنامه‌های خود برای آزمایش ویندوز ۱۱ در طول سال ۲۰۲۲ ارائه کرد. البته این ویژگی‌های آزمایشی ممکن است برای آزمایش‌کنندگان ویندوز ۱۱ هرگز ارسال نشوند.

آماندا لانگوفسکی، سرپرست این برنامه توضیح می‌دهد: "به‌ عنوان بخشی از این تکامل مداوم، خودی‌ها می‌بینند که ما بیشتر به کانال Dev به‌ عنوان مکانی برای رشد ایده‌های جدید، کار روی آیتم‌های طولانی و کنترل وضعیت ویژگی‌های فردی تکیه می‌کنیم. ممکن است این قابلیت‌ها هرگز عرضه نشوند، اما با آزمایش‌های بیشتر، می‌توانیم تجربیات را اصلاح کنیم و راه‌ حل‌هایی را در ویندوز ارائه کنیم که واقعاً مشتریان ما را برای دستیابی به چیز‌های بیشتری توانمند می‌سازد. "

ویژگی هایی جدید که ممکن است به صورت رسمی در دسترس نباشند
قبلاً آزمایش‌های A/B مانند این را دیده‌ایم، که در آن زیرمجموعه‌ای از Windows Insiders قبل از اینکه مایکروسافت آن را به طور گسترده‌تر برای آزمایش‌کنندگان عرضه کند، به یک ویژگی دسترسی خواهند داشت. با این حال، در آینده، ممکن است تغییراتی در ویژگی‌هایی وجود داشته باشد که به طور کامل توسط مایکروسافت مستند نشده باشد. تعدادی از علاقه‌مندان به ویندوز هر بار که مایکروسافت یک بیلد جدید منتشر می‌کند، به دنبال ویژگی‌های جدید هستند و از پرچم‌های موجود در سیستم عامل برای روشن کردن ویژگی‌های مخفی استفاده می‌کنند و می‌بینند که مایکروسافت در حال آزمایش چه چیزی است.

کانال Dev (توسعه‌دهنده) برای آزمایش ویندوز ۱۱ اکنون جایی خواهد بود که ویژگی‌های آزمایشی ظاهر می‌شود و کانال بتا شامل ویژگی‌هایی می‌شود که به آنچه برای همه ارسال می‌شود نزدیک‌تر است. این می‌تواند به این معنی باشد که اگر به ارسال نزدیک‌تر باشند، ویژگی‌های جدید حتی ابتدا در کانال بتا نشان داده می‌شوند. مایکروسافت اکنون در نظر دارد به آزمایش‌کنندگان ویندوز ۱۱ پنجره‌ای بدهد تا بتوانند از کانال Dev به کانال بتا سوئیچ کرده تا از ویژگی‌های آزمایشی بیشتری که در راه است اجتناب کنند. این احتمالاً همزمان با انتشار ویژگی‌هایی از جمله پشتیبانی از برنامه اندروید، تغییرات نوار وظیفه و برنامه‌های نوت‌ پد و مدیا پلیر باز طراحی‌شده در ماه فوریه خواهد بود.
برچسب ها: ویندوز۱۱
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها