به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۳۱۹۷۷۱

این هم توصیه بیماری‌زای جدید در سیما!

این هم توصیه بیماری‌زای جدید در سیما!
گروه فیلم: ادعاهای غیرعلمی و بعضا آسیب‌زا در صدا و سیما کم ندیده‌ایم اما احیانا این یکی را باید در تاریخ ثبت کرد.روحانی جوانی که ظاهرا برای تبلیغ طب سنتی به برنامه مژده لواسانی رفته، به کسانی که فشار خون بالا دارند توصیه می‌کند برای کنترل آن نمک بخورند!

هر دانشجوی ترم اولی پزشکی می‌داند که نمک فشار خون را بالا می‌برد و برای بیمارانی که شرایط وخیمی دارند می‌تواند مرگبار باشد. اما این میهمان سیما در کمال اعتماد به نفس توصیه‌هایی می‌کند که با اعتراض پزشکان در فضای مجازی مواجه شده. پزشکانی که می‌گویند حتی نمکی که با صفت "طبیعی" تبلیغ می‌شود هم احتمالا می‌تواند نمک تصفیه نشده دریا باشد که اغلب با آلودگی‌های بسیای همراه است و حتی می‌تواند باعث مسمومیت شود.جالب این که خانم لواسانی هم بدون هیچ اعتراضی شاهد این توصیه‌های مضر است. روندی که مطمئنا سلامت جامعه را به خطر خواهد انداخت.
....

۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۳:۲۹
صدا سیما نیست که، رسما دیوانه خانه است! (382510)
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۱۵:۵۱
چرا تعجب مگر بیان این مطالب بی مبنا تازه شروع شده وقتی تریبون صدا و سیما را در اختیار افراد بیسواد قرار بدن وقتی یک مداح را بیارن پست اجرایی بسیار بالا در شهرداری تهران به او بدن چه فرقی با طالبان داریم که یک نانوا را رییس پلیس میکنه و راننده کامیون را رییس بیمارستان میکنه خدا بداد این مملکت و مردم بینوای ایران بکنه (382516)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۲۱:۳۴
اتفاقا درسته.. میتونید امتحان بکنید.. با نمک روازاده. احیا سلامت تست کنید. (382525)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها