به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۳۲۰۱۲۶

رضایی: امیدوارم قهرمان سوپرجام شویم

رضایی: امیدوارم قهرمان سوپرجام شویم
گروه ورزشی:پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلات مالی همواره برای باشگاه پرسپولیس وجود داشته و حتی خود من هم در دوران فوتبالم بخشی از مطالباتم را بخشیده‌ام.شیث رضایی درباره تقابل پرسپولیس و فولاد خوزستان در سوپرجام باشگاه‌های ایران اظهار داشت: فولاد تیم خیلی خوبی است و نباید خود را از پیش برنده بدانیم. امیدوارم با تلاش حداکثری بچه‌ها، یک جام با ارزش دیگر به ویترین افتخارات پرسپولیس اضافه شود.
 
وی در پاسخ به اینکه «غیبت مهره‌های کلیدی از جمله عالیشاه، نعمتی و سرلک می‌تواند برای پرسپولیس مشکل ساز شود؟» گفت: تمام بازیکنانی که پیراهن پرسپولیس را می‌پوشاند ارزش و اعتبار این جایگاه را به خوبی می‌دانند و هدف آن‌ها جلب رضایت کادر فنی و هواداران است. تمام بازیکنانی که جذب پرسپولیس شده‌اند با نظر کادر فنی به این باشگاه آمده‌اند و قطعاً از لحاظ فنی چیز‌هایی برای ارائه کردند داشته‌اند. امیدوارم بازیکنان جانشین هم به خوبی عمل کرده و باعث پیروزی تیم در این دیدار شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با مشکلات مالی ادامه دار این باشگاه تصریح کرد: مشکلات مالی همواره برای باشگاه پرسپولیس وجود داشته و حتی خود من هم در دوران فوتبالم بخشی از مطالباتم را بخشیده ام. پرسپولیس ۵ سال متوالی قهرمان فوتبال ایران بوده و با دو فینال آسیایی و عملکرد خوبش در لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه باشگاه‌های ایرانی را در این تورنمنت افزایش داده و اعتباری تازه به فوتبال ایران بخشیده است. باید نگاهی ویژه و توجه مناسب‌تری به این باشگاه بزرگ شود.

وی ادامه داد: علی رغم تمام این افتخارات هیچ حمایتی از پرسپولیس نمی‌شود و در عوض کارشکنی و سنگ اندازی هم می‌شود و به اصطلاح قطاری که حرکت می‌کند را با سنگ می‌زنند. پرسپولیس امسال سخت‌ترین مسیر را برای قهرمانی در پیش دارد و امیدوارم این مشکلات مالی هر چه زودتر برطرف شوند.

شیث رضایی در رابطه با لزوم توجه به باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس افتخارات بیشتری از سایر باشگاه‌ها ایرانی دارد و به تبع آن باید شرایط بسیار بهتری هم داشته باشد. اگر قرار است پرسپولیس به یک وزارتخانه واگذار شود این واگذاری باید در جهت منافع باشگاه و برای رفع مشکلات عمده باشد و هدایت امور به یک وزارتخانه خوب و قدرتمند سپرده شود.
مرجع : میزان
برچسب ها: شیث رضایی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها