به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ساعت ۰۵:۴۱
کد مطلب : ۳۲۰۶۹۲

لیورپول 2-0 لستر ؛ تعقیب سیتی ادامه دارد

گروه ورزشی: لیورپول در شبی که کاملا تیم برتر میدان بود موفق شد با نتیجه 2-0 لستر را شکست دهد.
لیورپول 2-0 لستر ؛ تعقیب سیتی ادامه دارد
تیم های لیورپول و لسترسیتی از ساعت 23:15 امشب در ورزشگاه آنفلید برگزار کننده حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس بودند؛ دیداری که شاگردان کلوپ به دنبال کسب پیروزی در آن و کم کردن فاصله خود با منچسترسیتی صدرنشین بودند. آنها برای رسیدن به هدف خود، لستری را پیش روی خود می دیدند که در تلاش بود تا وارد نیمه بالایی جدول شود.
لیورپول که در غیاب سانه و صلاح در 6 مسابقه در جام‌های مختلف به میدان رفته و به پنج ‌پیروزی و یک تساوی دست یافته بود، امشب در حالی مقابل لستر به میدان رفت که مهاجم مصری اش را روی نیمکت داشت ولی خبری از مهاجم سنگالی در لیست این تیم نبود. 
اولین حمله جدی را در دقیقه 7 روی دروازه میزبان شاهد بودیم؛ مدیسون در همان ابتدای کار می رفت دروازه لیورپول را باز کند اما بکر با یک دست در موقعیت تک به تک ضربه بازیکن حریف را به زیبایی راهی کرنر کرد. بعد از این موقعیت، لیورپول کم کم جلو کشیده و بر بازی مسلط شد. شوت زیبای آرنولد در دقیقه 19 را اشمایکل به زیبایی مهار کرد تا هواداران میزبان به وجد بیایند.
لیورپول بالاخره مزد برتری خود را در دقیقه 34 گرفت؛ ضربه سر فن دایک روی کرنر ارسالی از سمت راست را اشمایکل مهار کرد اما دیگو ژوتا ریباند، مهاجم پرتغالی لیورپول این توپ را به تور چسباند تا تیمش یک بر صفر از حریف پیش بیافتد. 
 

 
نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و لیورپول در آغاز نیمه دوم می توانست بار دیگر توسط ژوتا به گل برسد اما اشمایکل ضربه او از داخل محوطه جریمه را به خوبی راهی کرنر کرد.
تا میانه های نیمه دوم برتری لیورپول ادامه داشت و این تیم با به زمین آمدن صلاح به جای فیرمینو (دقیقه 60) به دنبال بیشتر کردن فاصله بود؛ ستاره مصری میزبان در میان تشویق تماشاگران به ترکیب اضافه شد. حملات لیورپول در دقایق پایانی به شدت خطرناک بود و اشمایکل دو بار به زیبایی ضربات صلاح و ژوتا را مهار کرد؛ البته او خوش شانس هم بود که شوت زیبای صلاح از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد.
 


دیاز، خرید جدید لیورپول از پورتو در دقیقه 82 می رفت دروازه لستر را باز کند اما ضربه او در موقعیت تک به تک پس از عبور از بین پاهای اشمایکل، توسط مدافعان حریف از روی خط دروازه دور شد. مقاومت لستر اما سرانجام در نیمه دوم شکست شده و ژوتا در دقیقه 87 موفق شد گل دوم خود و تیمش را زده و پیروزی لیورپول را قطعی کند. 
 

 
شاگردان کلوپ با کسب این پیروزی 51 امتیازی شدند تا با یک بازی کمتر نسبت به منچسترسیتی صدرنشین، به فاصله 9 امتیازی این تیم برسند. لستر هم با قبول این شکست، شانس صعود دو پله ای در جدول را از دست داده و هفته را با رتبه دوازدهم و 26 امتیاز به پایان رساند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها