به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۳۱۸۴۲۱

ستاره جدید لیورپول تست پزشکی داد

گروه ورزشی: لوئیس دیاز، خرید جدید لیورپول احتمالا تا ساعات آینده به هواداران این تیم معرفی خواهد شد.
ستاره جدید لیورپول تست پزشکی داد
 گرچه به نظر می رسد لیورپول ژانویه آرامی را سپری کند، اما آنها در روزهای پایانی بازار زمستانی برای جذب لوئیس دیاز از پورتو به توافق رسیده اند و حضور این بازیکن در آنفیلد قطعی است. لوئیس دیاز، ستاره گلزن و مورد نظر لیورپول، عصر شنبه در آرژانتین آزمایشات پزشکی خود را پشت سر گذاشت و به نظر انتقال 37 میلیون پوندی این بازیکن از پورتو قطعی شده است.
 

 
بدین ترتیب او به زودی با قراردادی پنج ساله راهی آنفیلد شده و جدیدترین عنصر هجومی یورگن کلوپ لقب خواهد گرفت. لوییس دیاز در این فصل در ترکیب پورتو در 18 مسابقه 14 بار موفق به گلزنی شده و عملکرد درخشانی در لیگ پرتغال داشته است. البته ابتدا این تاتنهام بود که برای خرید لوییس دیاز وارد عمل شد، اما پیشنهاد لیورپول برای این بازیکن جذاب تر بود و او تصمیم به انتقال به استادیوم آنفیلد گرفت. 
اما به نظر می رسد با ورود لوئیس دیاز، خط حمله لیورپول شلوغ تر از قبل شده و کار کلوپ برای چینش ترکیب این تیم دشوارتر می شود. نشیه دیلی میل مدعی شد لیورپول قصد دارد بازیکنانی چون تاکومی مینامینو، دیووک اوریگی و نات فیلیپس را برای جبران رقم پرداختب برای لوئیس دیاز به فروش برساند.
برچسب ها: ليورپول
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها