به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۳۲۰۷۳۵

نگرانی در PSG؛ راموس و نیمار به رئال نمی‌رسند؟

گروه ورزشی: هنوز مشخص نیست که آیا سرخیو راموس و نیمار، دو ستاره مهم پاری سن ژرمن، می‌توانند این تیم را برابر رئال مادرید همراهی کنند یا خیر.
نگرانی در PSG؛ راموس و نیمار به رئال نمی‌رسند؟
پاری سن ژرمن بر اساس قرعه باید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها به مصاف رئال مادرید برود.
در حالی که تنها پنج روز به دیدار رفت این مرحله که در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار خواهد شد مانده، هنوز شرایط راموس و نیمار مشخص نشده است.
با این حال گفته می‌شود که این ستاره برزیلی پنج شنبه توانسته بار دیگر به تمرینات گروهی پی اس جی برگردد و این شانس وجود دارد که بتواند در دیدار برابر شاگردان کارلو آنچلوتی به کمک تیمش بیاید.
نیمار پس از مصدومیتی طولانی مدت بار دیگر توانسته به تمرینات این تیم برگردد اما به نظر می‌رسد که مائوریسیو پوچتینو به هیچ وجه قصد ندارد روی استفاده از این بازیکن ریسک کند.
 


همین موضوع باعث شد که این مربی آرژانتینی تصمیم بگیرد که از نیمار در دیدار برابر رن در چارچوب رقابت‌های لیگ فرانسه که امشب برگزار خواهد شد استفاده نکند.
از سوی دیگر، شرایط برای راموس کمی پیچیده‌تر است. این بازیکنان اسپانیایی همچنان در تلاش است تا بر مصدومیتی که از ناحیه ماهیچه ران پا به آن دچار شده رها شود و بسیار بعید به نظر می‌رسد که بتواند پی اس جی را در این بازی همراهی کند.
این در حالی است که آندر هررا نیز در دیدار روز یکشنبه این هفته برابر لیل دچار مصدومیت شد و شاید غایب دیگر پی اس جی در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها