به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۳۲۰۹۲۱

در انتظار دیدن جنجالی ترین خرید فصل در اصفهان

گروه ورزشی: رشید مظاهری یکی از انتقالات خبرساز پنجره زمستانی لیگ بیست و یکم بود که بالاخره برای پوشش اساسی ترین نیاز سپاهان به این تیم پیوست.
در انتظار دیدن جنجالی ترین خرید فصل در اصفهان
از ساعت 15 امروز تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بار دیگر رقابت های لیگ برتر را از سر خواهد گرفت و یکی از تغییرات قابل توجه این تیم در پنجره زمستانی برای فاصله گرفتن از نتایج بد تیم در نیم فصل اول حضور رشید مظاهری بوده است.
این بازیکن که در پیش فصل نیز در اصفهان با مدیران سپاهان مذاکره کرد و به نتیجه ای نرسیده بود، نیم فصل اول را با نیمکت نشینی در استقلال پشت سر گذاشت و با شروع نقل و انتقالات ابتدا مورد توجه فولاد خوزستان قرار گرفت ولی درنهایت این تیم سپاهان بود که توانست این بازیکن را به اصفهان ببرد.
کریستوفر کنت دروازه بان اتریشی سپاهان که برای پر کردن جای نیازمند آمده بود، در ترکیب این تیم درخشان ظاهر نشد تا پس از کنار رفتن طلایی پوشان از جام حذفی و شکست در دیدار ابتدایی دور برگشت فشارها روی این گلر و رحمان احمدی بالا بگیرد و درنهایت محرم نویدکیا مجبور شد دروازه بان دیگری را برای تقویت تیمش به خدمت بگیرد.
مظاهری حالا چند روزی می شود که همراه با سپاهان در اصفهان مهیای شروع فصل جدید زندگی حرفه ایش می شود و اگرچه در دیدار دوستانه برابر نساجی مازندران در نیمه دوم جای کنت را گرفت ولی بعید به نظر می رسد در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان شاهد اولین حضور رسمی دروازه بان سابق ذوب آهن و استقلال در ترکیب یازده نفره تیم محرم نویدکیا نباشیم.
سپاهان با کسب 29 امتیاز از 16 مسابقه فاصله ای 9 امتیازی با صدر جدول دارد و باید دید رشید مظاهری در فرآیند سختی که این تیم برای بازگشت به کورس قهرمانی پیش رو دارد، چه عملکردی ارائه می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها