به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۲۰۹۲۵

جلسه مدیران پرسپولیس با فرشاد احمدزاده

گروه ورزشی: یکی دیگر از بازیکنانی که از باشگاه پرسپولیس بابت مطالباتش شکایت کرده، فرشاد احمدزاده است که در این خصوص نیز جلسه‌ای دقایقی پیش با مدیربرنامه وی برگزار شد.
جلسه مدیران پرسپولیس با فرشاد احمدزاده
فرشاد احمدزاده هافبک اسبق پرسپولیس که چندی پیش با حکم 195 میلیونی مطالباتش از این باشگاه که از سوی کمیته استیناف و تعیین وضعیت مواجه شده بود و اعتراض شدیدی به این موضوع داشت، اکنون در حال توافق برای شرایط دریافت آن است.
احمدزاده مدعی بود که در دقایق پایانی نقل و انتقالات طی توافقی که با این باشگاه داشته، قرار بود بخشی از مطالبات وی پرداخت شود تا با پرسپولیس بتواند با خالی کردن جای او در لیست این تیم، اقدام به جذب بازیکن کند. در ادامه اما دنبال کردن شرایط قانونی این توافقنامه باعث شد تا احمدزاده تنها با مطالبات 195 میلیونی مواجه شود و مدعی شود که در توافق شفاعی با محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل وقت این باشگاه، عدد دیگری به توافق رسیده بود. با این حال کمیته استیناف و تعیین وضعیت در نهایت رای به طلب 195 میلیونی این بازیکن از پرسپولیس داده است.
اکنون در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان مهلت نقل و انتقالاتی، باشگاه پرسپولیس با دعوت از وکیل این بازیکن به دنبال دستیابی به تفاهم برای نحوه پرداخت آن است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها