به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۳۲۲۲۲۹

خرید میلیاردی خودرو با چک سرقتی

خرید میلیاردی خودرو با چک سرقتی
گروه حوادث:رئیس پلیس شهر یزد گفت: کلاهبردار میلیاردی که با یک دسته چک سرقتی اقدام به کلاهبرداری می کرد در این استان شناسایی و دستگیر شد.سرهنگ سعید زینلی اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی از سوی یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان قرار گرفت و بعد از بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد فردی که خود را خریدار خودرو معرفی کرده با چرب زبانی و جلب اعتماد وی، تعداد دو دستگاه خودرو را به مبلغ چهار میلیارد ریال در قبال ارائه چک خریداری و محل را ترک کرده است.
 
وی افزود: در مراجعه شاکی به بانک مشخص می‌شود چک صادر شده از سوی خریدار خودرو سرقتی است و در حقیقت وی در دام یک کلاهبرداری با چک سرقتی افتاده است.فرمانده انتظامی شهرستان یزد در ادامه با اشاره به این‌که ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند، گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زینلی خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به شش فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۲۰ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال اعتراف کرده و تحقیقات از او برای کشف کلاهبرداری‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.
مرجع : صداوسیما
برچسب ها: کلاهبرداری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها