به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۳۲۲۲۷۳
هری کین:

به بازیکنان تاتنهام افتخار می‌کنم

گروه ورزشی: هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام به تمجید از عملکرد این تیم مقابل سیتی پرداخته و مدعی شد به این بازیکنان افتخار می کند.
به بازیکنان تاتنهام افتخار می‌کنم
 تاتنهام در دیداری تماشایی و فوق العاده و با بریس هری کین در نیمه دوم و البته گلزنی او در ثانیه های پایانی، 2-3 در خانه منچسترسیتی به برتری رسید تا حساسیت در صدر جدول لیگ برتر بیشتر از قبل شود. هری کین، ستاره گلزن اسپرز در پایان این دیدار تاکید کرد بازیکنان این تیم برای این سه امتیاز به شدت تلاش کردند، اما حالا بیش از حد احساساتی و هیجان زده هستند.



هری کین گفت: "بازی دیوانه کننده و پر هیجانی بود. ما برای مدت طولانی خیلی سخت تلاش کردیم و بعد از آن که در نیمه دوم 2-1 پیش افتادیم، از دست دادن کسب پیروزی بسیار ناراحت کننده بود. اما به بازیکنان تاتنهام افتخار می کنم . ما در پایان مسابقه فرصت دیگری برای گلزنی به دست آوردیم که من توانستم دروازه حریف را باز کنم. البته حالا زمان آن نیست که بیش از اندازه هیجان زده بشویم. ما اواسط هفته باید به مصاف برنلی برویم و می‌دانیم که شرایط سختی در این دیدار در انتظار اسپرز خواهد بود."

سون هیونگ مین، ستاره کره ای و تاثیرگذار تاتنهام نیز در پایان این مسابقه گفت: "ما گروهی از بازیکنان درخشان و آماده را در رختکن تاتنهام در اختیار داریم و این از نظر من معانی فراوانی دارد. ما در سه بازی متوالی در رقابت های لیگ برتر مغلوب شدیم، اما همچنان به خودمان باور داشته و واقعا سخت تلاش کردیم. وقتی با منچسترسیتی روبرو می‌شوید، ممکن است با خودتان فکر کنید که این بهترین مقطع برای مواجهه با این تیم نیست، اما ما به خودمان این حس را دادیم که اتفاقا حالا شاید بهترین وقت برای رویارویی با چنین تیمی خواهد بود."
برچسب ها: تاتنهام هری کین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها