به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۲۲۳۱۱

افشای خصوصیات گوشی پرچمدار شرکت گوگل

افشای خصوصیات گوشی پرچمدار شرکت گوگل
گروه فناوری:یک افشا کننده تکنولوژی اولین جزئیات دقیق در مورد تلفن‌های پرچمدار گوگل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو در سایت خود منتشر کرده که در این مطلب به برخی از خصوصیات آن می‌پردازیم.سری پیکسل ۷ با نسخه جدید تراشه GS۲۰۱ همچون سری قبلی خود به بازار‌های جهانی عرضه می‌شود. پیش بینی می‌شود گوشی جدید گوگل پیکسل دارای یک مودم با شماره مدل g۵۳۰۰b باشد. این احتمال وجود دارد که مودم در واقع Exynos Modem ۵۳۰۰ باشد و بیت‌های اتصال Tensor جدید را مدیریت کند.
 
این افشا کننده همچنین سه نام رمز دستگاه اضافی مرتبط با Exynos Modem ۵۳۰۰ را نشان می‌دهد. دو مورد از آن‌ها "Cheetah" و "Panther" هستند که به احتمال زیاد مخفف Google Pixel ۷ و Pixel ۷ Pro هستند.هر دستگاه Pixel و Nus قبل از سری Pixel ۶ دارای اسم رمز مربوط به ماهی یا سایر موجودات دریایی بود. Pixel ۶ و ۶ Pro با انتخاب نام رمز «Oriole» و «Raven» که پرنده هستند، روند را تغییر دادند. از این رو، می‌توان گفت که گوگل احتمالاً در حال تغییر طرح نام‌گذاری رمزی بر اساس نسل است، اگرچه برای اطمینان از این موضوع نیاز به چند نسل بیشتر از تلفن‌های پیکسل است.گفتنی است که جدای از موارد فوق، اطلاعات زیادی در مورد سری پیکسل برای عرضه پاییز امسال وجود ندارد، اما با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه، ممکن است اطلاعات بیشتری منتشر شود.
برچسب ها: گوگل پیکسل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها