به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۳۲۲۷۴۶

49 سالگی آقاکریم با یک رویای ویژه

گروه ورزشی: کریم باقری شمع 48 سالگی اش را در حالی فوت کرد که همچنان باسابقه‌ترین مربی شاغل در لیگ برتر محسوب می‌شود.
49 سالگی آقاکریم با یک رویای ویژه
باقری از آخرین روزهای لیگ چهاردهم به کادرفنی پرسپولیس ملحق شد و حالا با بیش از 7 سال حضور مداوم در پرسپولیس، باسابقه‌ترین دستیار لیگ برتری در یک تیم محسوب می‌شود که این تعداد فصل را به صورت متوالی روی نیمکت سرخپوشان سپری کرده است.
او زمانی که پیشنهاد برانکو ایوانکوویچ را پذیرفت به تازگی 42 ساله شده بود و پیش از آن در چهل سالگی نیز یک سال با علی دایی در پرسپولیس کار کرده بود. نکته جالب اینکه حالا سیدجلال حسینی 40 ساله است و هنوز هیچ تصمیمی برای خداحافظی اعلام نکرده و احتمال دارد فصل آینده هم در جمع قرمزها بماند.
 

 
کریم باقری در زمان خداحافظی از پرسپولیس، اعلام کرده بود که تمایلی به سرمربیگری ندارد و حتی پس از جدایی برانکو هم این پیشنهاد را رد کرد اما حالا در کنار اسکوچیچ و گل‌محمدی به عنوان دستیار حضور یافته و به نظر نقشی پررنگ در آرامش تیم و جو مثبت بین بازیکنان دارد.
اگر کریم باقری در جام جهانی 2022 روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد، پس از حسین فرکی که در جام جهانی 1978 به عنوان بازیکن و در جام جهانی 2006 به عنوان مربی نقش آفرینی کرد، به دومین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد که در قامت مربی هم حضور در جام جهانی را تجربه می‌کند.
برچسب ها: کریم باقری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها