به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۳۲۳۱۰۸
ستاره ازبک سابقه بازی در دفاع وسط را هم دارد

آمانوف، گزینه چهارم مجیدی برای خط دفاع

گروه ورزشی: ستاره ازبکستانی استقلال سابقه بازی در پست دفاع وسط را دارا است.
آمانوف، گزینه چهارم مجیدی برای خط دفاع
در روزهایی که مساله سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند هنوز حل نشده، بحران موجود در خط دفاع استقلال یکی از مسائل مهم نزد کادرفنی است.
در حال حاضر فرهاد مجیدی در پست دفاع وسط روزبه چشمی و محمد دانشگر را با شرایط مناسب در اختیار دارد و عارف غلامی نیز که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته به شرایط بازی رسیده و رفته رفته به ترکیب اضافه خواهد شد.
مساله مهم اما این است که با توجه به اینکه استقلال با 3 دفاع مرکزی بازی می‌کند، نیاز به جایگزین در این خصوص است. اگرچه استقلالی ها اگر به طور کامل از بازگشت یزدانی و مرادمند ناامید شوند گزینه جذب مدافع خارجی را بررسی می‌کنند اما یک انتخاب دیگر هم برای دفاع وسط وجود دارد.
عزیزبک آمانوف ستاره ازبکستانی که پست تخصصی اش هافبک وسط و هافبک چپ است در دوران بازی اش برای لوکوموتیو تاشکند یک دوره به عنوان مدافع وسط به میدان رفته و عملکرد نسبتا خوبی نیز داشته است.
آمانوف با توجه به این سابقه انتخاب چهارم مجیدی برای خط دفاعی بعد از چشمی، دانشگر و غلامی می‌تواند باشد. این بازیکن ازبکستانی توانایی بازی در پست های مختلفی را دارد که یکی از آنها خط دفاع است و باید دید سرمربی استقلال از تکنیک مثال زدنی او در خط هافبک می‌گذرد تا این بازیکن را به دفاع ببرد یا اینکه همچنان ترجیح می‌دهد آمانوف در پست تخصصی اش به میدان برود.
برچسب ها: عزیزبک آمانوف
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها