به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۳۲۳۴۳۵
الاهلی مقابل سرمربی سابق دبل شد؛

پایان رویای قهرمانی یاران قایدی و نوراللهی

گروه ورزشی: با شکست شب گذشته سرخ‌پوشان الاهلی، آن‌ها فرصت قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ امارات را از دست دادند.
پایان رویای قهرمانی یاران قایدی و نوراللهی
در دیدارهای هفته هفدهم لیگ فوتبال امارات، شب گذشته شباب الاهلی میهمان شارجه امارات بود؛ شاگردان مهدی علی به دنبال تکرار پیروزی دور رفت بودند تا امیدشان برای کسب قهرمانی این فصل فوتبال امارات زنده بماند، اما در مقابل شارجه برای بازپس‌گیری رتبه سوم به برد در این مصاف 6 امتیازی نیاز داشت.
این دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که کمتر از دو ماه در جام ریاست‌جمهوری امارات نیز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده بودند و در آن مسابقه شاگردان کوزمین اولاریو اروگوئه‌ای در تیم شارجه موفق شدند در مرحله یک چهارم پیروز از زمین مسابقه خارج شوند.
شاگردان اولاریو که خود سرمربی سابق الاهلی برشمرده می‌شود، شب گذشته توانست پیروزی در جام ریاست‌جمهوری را تکرار کنند و با گل دقیقه 90+3 از روی نقطه پنالتی، با برتری یک گله از میدان مسابقه خارج شدند تا هم فرصت شانس قهرمانی در لیگ برای قرمزپوشان الاهلی از دست برود و هم این‌که شارجه  بتواند رتبه سوم را از حریف خود در جدول بازپس‌گیری کند.
گفتنی است که در شب شکست یک گله شباب الاهلی، مهدی علی از ابتدا به احمد نوراللهی میدان داد اما مهدی قایدی از دقیقه 86 به زمین آمد و فرصت کوتاهی برای حضور در زمین مسابقه داشت.
در دو بازی باقیمانده شباب الاهلی در این فصل از لیگ امارات، یاران مهدی قایدی و احمد نوراللهی باید به مصاف الوحده و الوصل بروند و کار دشواری برای کسب سهمیه آسیایی دارند؛ ضمن آن‌که شباب الاهلی در مرحله نیمه‌نهایی اتصالات‌کاپ باید به صورت رفت و برگشت مقابل الوحده به میدان برود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها