به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۳۲۴۵۶۷

فروش نفت‌مان به هیچ کشوری ارتباط ندارد

فروش نفت‌مان به هیچ کشوری ارتباط ندارد
گروه اقتصادی: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: رابطه تجاری با امریکا قطع نشده و می‌توانیم هر کالایی را به این کشور صادر کنیم.به گزارش ایلنا، فریدون عباسی درباره امکان صادرات نفت ایران به امریکا اظهار داشت:  امریکا نیاز به نفت ندارد، اما برای تنظیم بازار اقدام به واردات و ذخیره‌سازی در مخازن خود می‌کند. 

وی افزود: اگر امریکا نفت می‌خرد قاعدتا دنبال جایگزین ذخایری است که آزاد می‌کند و قیمت را تا حدی متعادل نگه دارد که به نفع خودش باشد. این نماینده مجلس با بیان اینکه اقدامات امریکا در بازار نفت جهت تضعیف و فشار بر روسیه است، گفت: در این شرایط ما در روابط بین کشورها باید دقت کنیم آنچه را که منفعت کشور بوده و امنیت‌مان را تضمین می‌کند، انجام دهیم.

وی تاکید کرد: در هر حال ما باید بتوانیم به هر کشوری که تمایل داشته باشیم نفت صادر کنیم و به هیچ کشور ثالثی ارتباط ندارد.عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: رابطه تجاری با امریکا قطع نشده، می‌توانیم هر کالایی را به این کشور صادر کنیم، این امریکا است که ما را تحریم کرده، بنابراین باید شرایط تغییر کند و ما در موضع قدرت قرار داشته باشیم به این ترتیب هر کشوری از جمله امریکا با ما وارد معامله می‌شود.
برچسب ها: فریدون عباسی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها