به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : ۳۲۴۷۰۴

بمب تابستانی یوونتوس؛ جذب ستاره فرانسوی یونایتد

گروه ورزشی: یوونتوس خواهان انتقال پل پوگبا شده و به دنبال جذب او در تابستان امسال به‌صورت رایگان است.
بمب تابستانی یوونتوس؛ جذب ستاره فرانسوی یونایتد
قرارداد پل پوگبا، بازیکن 28 ساله و فرانسوی با منچستریونایتد در پایان این فصل به پایان می رسد. شواهد حاکی از آن است که پل پوگبا قصد ندارد قرارداد خود را تمدید کند و او می خواهد به دوران اقامت 6 ساله خود در شمال غرب انگلیس پایان دهد. 
پل پوگبا هنوز خاطرات خوبی از دوران حضور در تورین دارد و مکس آلگری نیز می خواهد این ستاره خلاق و فرانسوی را به ترکیب تیم خود اضافه کند. پل پوگبا در ترکیب یوونتوس به اوج رسید و حالا بازگشت به ترکیب این تیم می تواند روزهای شیرین گذشته را برای او بازسازی کند.


 
نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد مدیران یوونتوس از اطرافیان پوگبا خواسته اند که آنها را در جریان هر گونه پیشنهادی برای او قرار دهند. باشگاه ایتالیایی در حال حاضر در حال آماده سازی یک پیشنهاد چشمگیر برای جذب پل پوگبا بوده و تلاش می کنند تا این ستاره باتجربه را برای انتقال به تورین متقاعد کنند.
بیانکونری دستمزد پایه 7.5 میلیون یورویی خالص در هر فصل را در نظر گرفته که هم طراز با دوسان ولاهوویچ، ستاره صربستانی باشگاه است. البته این دستمزد با بندهای پاداش می‌تواند مجموعا به 10 میلیون یورو خالص در هر فصل افزایش یابد. این قرارداد سه ساله خواهد بود و البته حُسن انتقال به ایتالیا برای پل پوگبا این است که قوانین به او اجازه می دهد تا 50 درصد در پرداخت مالیات صرفه جویی کند. مکس آلگری در حال حاضر سخت در تلاش است تا پل پوگبا را به این انتقال راضی کند و هر روز احتمال بازگشت این بازیکن به یوونتوس بیشتر از قبل می شود.

برچسب ها: پل پوگبا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها