به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۲۵۲۴۲

جعفر سلمانی و پیش‌روی با همان سر پایین

گروه ورزشی: ستاره‌ی جنوبی استقلال در موقعیتی متمایز با سایر آبی‌پوشان قرار گرفته است.
جعفر سلمانی و پیش‌روی با همان سر پایین
بعد از دور ماندن هرویه میلیچ از لیست استقلال، مهم‌ترین دغدغه‌ی هواداران این تیم برای فصل جدید، نبود یک وینگ‌بک چپ شش دانگ در استقلال بود.
اما مجیدی که بازی‌های یک لژیونر را در تیم ملی و پرتغال دنبال کرده بود، دستش را روی بازیکنی گذاشت که کمتر کسی فکر می‌کرد؛ "جعفر سلمانی"
هرچند عملکرد مدافع اهل شادگان استقلال در دیدار برابر الهلال نتوانست انتظارات را برآورده کند، اما اوضاع در لیگ برای او متفاوت پیش رفت. گل‌های سه امتیازی برابر هوادار و سپاهان و پاس ‌گل‌های حساسش در بازی‌های نیم‌فصل دوم و جام حذفی از او یک ستاره‌ی دوست‌داشتنی در نزد طرفداران دو آتیشه‌ی استقلال ساخت.
 


اما آنچه که از جعفر سلمانی، چهره‌ای متمایز در جمع آبی‌ها خلق کرده، محجوب بودن و درونگرایی ویژه‌ی او نسبت به افزایش محبوبیت بین هواداران و هم‌تیمی ها بوده است. اگر از اتفاقات درون زمین و شرکت کردن او در خوشحالی‌های تیمی بعد از گل که اجتناب‌ناپذیر است عبور کنیم، شخصیت آرام و تودار سلمانی در تمرینات و سایر دقایق بازی حسابی به چشم می‌آید.
مدافع موثر استقلال در این فصل با کم مصاحبه‌کردن، گارد نگرفتن در برابر انتقادات آغاز فصل و بی‌حاشیه بودن پله‌های محبوبیت را چندتا یکی طی می‌کند. ستاره‌ای که چه از نظر فنی‌ و چه از نظر اخلاقی سزاوار ستایش بوده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها