به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۳۲۵۶۵۹

شکار تانک‌های اشغالگران روس در اوکراین

شکار تانک‌های اشغالگران روس در اوکراین
گروه فیلم و عكس: گزارش اطلاعاتی تازه وزارت دفاع بریتانیا در روز پنج‌شنبه می‌گوید که ارتش روسیه در یک هفته گذشته در شمال غربی شهر کی‌یف «پیشرفت چندانی نداشته» و مدام متحمل ضرباتی به دست ارتش اوکراین شده است. این تایید گزارش روزانه ارتش اوکراین است که می‌گوید پیشروی روسیه در بخش‌هایی از خاک اوکراین کند شده است. 
...
در روزهای اخیر هم در فعالیت هوایی روسیه «کاهش چشمگیر» مشاهده شده است. این گزارش می‌گوید که به‌رغم وعده‌های ولادیمیر پوتین، ارتش روسیه برای ادامه جنگ به سربازان وظیفه متوسل شده است. در عین حال، نیروهای متجاوز روسیه چهارشنبه شب ۹ مارس (۱۸ اسفند) به "عملیات تهاجمی" خود برای تنگ‌تر کردن حلقه محاصره کی‌یف، پایتخت اوکراین ادامه و حملات جدیدی در شهرهای پتروفسک (شمال)، ایزیوم، هروشوواخا (هر دو در شرق)، سومی، اوکتیرکا (هر دو در شمال شرقی) و در مناطق دونتسک و زاپوریژیا (هر دو در جنوب شرقی) انجام داده است.
 

۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ۱۴:۰۶
روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده و یاد آور گیر کردن آمریکا در عراق و افغانستان وال سعود در یمن .البته این متجاوزان باید در محاکم بین‌الملل محاکمه و محکوم شوند پوتین جنایت کار جنگی . نابود باد تفکر کمونیستی (384539)
۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ۱۴:۲۹
بزنید این بی پدر و مادرهای روسی رو (384548)
۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ۱۹:۵۷
زنده باد اوکراین! (384565)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها