به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۳۲۵۸۵۶

آیفون SE ۲۰۲۲ اپل با ۴ گیگابایت رم عرضه شود

آیفون SE ۲۰۲۲ اپل با ۴ گیگابایت رم عرضه شود
گروه فناوری:شرکت اپل به تازگی سری سوم میان رده خود را با قابلیت اتصال اینترنت 5G به بازارهای جهانی عرضه کرد.به تازگی اپل از میان رده نسل سوم خود یعنی SE رونمایی کرد. همان طور که در خبر‌های قبلی توضیح دادیم این گوشی دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی است و دکمه هوم با Touch ID را مانند مدل قبلی خود نگه می‌دارد. با این حال، اکنون یک پردازنده A۱۵ Bionic دارد که از اتصال ۵G نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی هوشمند سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با چند ویژگی جدید دارد.
 
به گزارش سایت gizmochina؛ آیفون SE جدید اپل اکنون با ۴ گیگابایت رم عرضه می‌شود. این شرکت در مدل نسل دوم ارائه می‌دهد. این موضوع توسط MacRumors با اطلاعاتی که از رشته‌های موجود در Xcode ۱۳.۳ Release Candidate که اپل پس از رویداد راه‌اندازی منتشر کرد، تأیید شد.

با افزایش حافظه در دستگاه، باید عملکرد قابل توجهی بهبود یابد. برنامه‌های بیشتر و همچنین صفحات وب در Safari اکنون می‌توانند در پس زمینه فعال باقی بمانند. همچنین برخی از کار‌ها مانند ویرایش عکس و فیلم نیز می‌توانند از این کار بهره‌مند شوند. این گوشی هوشمند از ۱۱ مارس برای پیش خرید در آمریکا، استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، ژاپن،  انگلیس و بیش از ۳۰ کشور و منطقه دیگر در دسترس خواهد بود. فروش دستگاه از ۱۸ مارس آغاز خواهد شد.
برچسب ها: اپل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها