به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۲۶۵۹۸

شیوه حکومت‌داری دیکتاتور مسكو را ببینید!

شیوه حکومت‌داری دیکتاتور مسكو را ببینید!
گروه فیلم و عكس: ارکستر نظامی سن‌پترزبورگ روسیه می‌خواست آهنگ «نه، نه، نه، نه، نه، نه به انفجار هسته ای» را بخواند که ناگهان اراذل و اوباش پوتين رسيدند! در ویدئو نحوه برخورد بیرحمانه با هنرمندان روس توسط اوباش حامی پوتین آن هم با اونیفرم‌های مشابه نیروهای پلیس، را می‌بینید!
...
گفتنی اینکه پوتین ۲۱ سال است بر روسیه حاکم است و سال پیش با تغییر دادن قانون اساسی این کشور به عنوان رییس‌جمهور!! مادام‌العمر به یکی از مستبدترین، جنگ‌افروزترین و بی‌رحم‌ترین حاکمان تاریخ روسیه تبدیل شد! سیاست جنگی او نیز ویرانی کامل شهرها، کشتار وسیع غیرنظامیان بزای ایجاد ارعاب و شکستن مقاومت مردمی، کوچ اجباری مردم از شهرهای خود و بکارگیری انواع سلاح‌های ممنوعه همچون شیمیایی، بمبهای بشکه‌ای و ... می‌باشد. تجربه‌ای که نظامیان روس قبلا در گروزنی چچن و شهرهای سوریه خصوصا حلب انجام داده و صدها هزار غیرنظامی را قتل عام کردند. حالا همان سیاست سرزمین سوخته را در اوکراین انحام می‌دهند.

اعتراض به تجاوزگری روسیه در شبکه خبری این کشور!
...
دوشنبه شب (۲۳ اسفند) یکی از کارکنان زن معترض در کانال یک تلویزیون دولتی روسیه، هنگام پخش زنده یک برنامه خبری به نام "زمان" با میلیون‌ها بیننده، پلاکاردی با را پشت سر مجری به نمایش گذاشت که روی آن نوشته شده بود: «تبلیغات را باور نکنید. آنها به ما دروغ می‌گویند» روی این پلاکارد همچنین به انگلیسی نوشته شده بود: "روس‌ها علیه جنگ". مجری سعی کرد با بلندتر صحبت کردن صدای زن معترض را بپوشاند، اما گردانندگان برنامه مجبور شدند پخش آن‌را قطع کنند. این زن معترض، مارینا اووسیانیکوا یکی از تهیه‌کنندگان Channel One ‎ روسیه بوده است. او که در حال حاضر دستگیر شده است، پیش‌تر در ویدیویی گفته بود: «متاسفانه من در سال‌های گذشته در «کانال یک» کار کردم و به پخش پروپاگاندای کرملین کمک کردم. شرمنده‌ام.»

۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۵:۳۱
ایت فیلم را سعید لیلاز باید بداند، نا ببیند چه کسی با چه کسانی رفتار تحقیر آمیز و وحشیانه دارد (384836)
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۲۰:۱۴
قطعا دیده است و چرا اینگونه تجاوز روسیه را توجیه می کند، بر ما پوشیده است. (384869)
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۲۲:۱۱
سعید لیلاز چاره ای نداره که اون حرف ها بزنه. نونش تخته میشه پست داره حقوق نجومی داره و ... (384874)
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۲۰:۲۹
اين نوع رفتار ها خيلي برايمان آشنا است .... (384870)
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۰:۵۴
ننگ بر فاشیست. ننگ بر روشنفکر شرق زده خودفروش و وطن فروش. ننگ بر شریکان جنایتکاران (384908)
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۱:۰۰
امان وداد از گرانی بعضی ها واقعا ندارند به فکرشان باشیددیکتاتور متهاجم نابود است (384909)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها