به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۲۷۰۷۸

تنها ۱۰ درصد قراردادمان را گرفته‌ایم

تنها ۱۰ درصد قراردادمان را گرفته‌ایم
گروه ورزشی: سرمربی تیم بسکتبال زنان اکسون می‌گوید قرار بود تا قبل از مرحله پلی‌آف ۶۰ درصد قرارداد تیم پرداخت شود اما تنها ۱۰ درصد پرداخت شده است.به گزارش ایسنا، مرحله رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال زنان بین تیم‌های اکسون تهران و پالایش نفت آبادان برگزار شد و اکسون با دو پیروزی از سه مسابقه در جایگاه سوم لیگ قرار گرفت.  
 
آزاده زمانپور، سرمربی اکسون در مورد عدم صعود به فینال لیگ بیان کرد: دو تیم فینالیست بازیکن خارجی دارند. در لیگ زنان از مرحله‌ای به بعد بازیکنان خارجی خیلی تاثیرگذار هستند. اگر ما هم بازیکن خارجی داشتیم یکی از فینالیست‌ها بودیم و شاید قهرمان هم می‌شدیم.  او در پاسخ به این سوال که تیم شما دنبال جذب بازیکن خارجی نبود، گفت: از ابتدا در برنامه داشتیم که بازیکن خارجی جذب کنیم اما شرایط مالی باشگاه به گونه‌ای پیش نرفت که آن را اجرا کنیم.

زمانپور درمورد مشکلات مالی این تیم و عدم دریافت قراردادهایشان گفت: باشگاه اکسون به دلیل مشکلات مالی به تعهداتش نسبت به بازیکنان ایرانی یا جذب بازیکن خارجی عمل نکرده و فقط ۱۰ درصد قراردادهایمان پرداخت شده است. تا قبل از پلی‌آف باید ۶۰ درصد قرارداد را دریافت می‌کردیم. خیلی تلاش کردیم و پیگیر بودیم اما باشگاه شرایطش را ندارد و جواب نگرفته‌ایم. مجبوریم صبر کنیم. باشگاه می‌خواهد پرداخت کنداما شرایطش را نداشته و ما هم تا الان درک کرده‌ایم و هم صبر می‌کنیم.  

او در مورد کیفیت مسابقات لیگ اظهار کرد: سال گذشته لیگ بسیار باکیفیت‌تری نسبت به امسال داشتیم چون اسپانسرها بهتر و تیم‌ها و بازیکنان خارجی بیشتری حضور داشتند. هر چه اسپانسرهای قوی در بسکتبال باشند، لیگی پویاتر و کیفی‌تر خواهیم داشت. امسال متاسفانه چند اسپانسر خوب سال گذشته مثل مهرام، نارسینا و نامی نو را از دست دادیم. اگر دوباره برگردند و اسپانسرهای قوی دیگری هم بیایند، کیفیت بهتر خواهد بود.

سرمربی تیم زنان اکسون در مورد نحوه برگزاری مراحل حذفی، رده‌بندی و فینال که طی آن چندین مسابقه برای تیم برنده برگزار شد، بیان کرد: این توافقی بوده که در جلسه قرعه‌کشی بین مربیان مطرح شد و مربیان و باشگاه‌ها به این نتیجه رسیدند. اتفاقا باشگاه‌های بزرگ نظرشان این بود که بازی‌های بیشتری برگزار شود. به نظر من هم خوب است چون هر چه بازی‌های لیگ بیشتر باشد،   بسکتبال پیشرفت می‌کند.

او در مورد انتقاد برخی از مربیان و بازیکنان به نحوه برگزاری مسابقات گفت: این مسائل در روز قرعه کشی مطرح شد. برای من سوال است که چرا مربیان و نماینده باشگاه‌ها موقع نظر سنجی سکوت می‌کنند یا رای ممتنع یا موافق می‌دهند اما در جریان مسابقات همه شاکی هستند و انتقاد می‌کنند. اینگونه درست نیست و باید با آگاهی به این جلسات وارد شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها