به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۳۲۸۱۹۷

هالند نه؛ بمب تابستانی بارسلونا لیورپولی است!

گروه ورزشی: محمد صلاح، مهاجم مصری و گلزن لیورپول از ابراز علاقه بارسلونا خوشحال شده و ممکن است راهی نوکمپ شود.
هالند نه؛ بمب تابستانی بارسلونا لیورپولی است!
تنها 18 ماه از قرارداد فعلی محمد صلاح، گلزن مصری و 29 ساله با لیورپول باقی مانده و مذاکرات برای تمدید قرارداد جدید نیز متوقف شده است. به نظر می رسد طرفین در مورد دستمزد محمد صلاح به توافق نرسیده اند و در صورت ادامه این روند تا فصل تابستان، بعید است فصل بعد شاهد حضور این مهاجم در ترکیب لیورپول باشیم. نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد بارسلونا علاقه زیادی به جذب محمد صلاح دارد و انتقال این بازیکن به لالیگا در فصل تابستان غیرممکن نیست.



این ستاره مصری در سال های گذشته از طرفداران پروپا قرص ژاوی بوده و از زمان انتصاب او به عنوان سرمربی بارسلونا در اوایل این فصل، تحت تاثیر عملکرد ژاوی و سبک بازی تیم تحت رهبری او قرار گرفته است. بارسلونا به دنبال جذب یک مهاجم نوک جدید بوده و می داند که در این شرایط خرید ارلینگ هالند بسیار دشوار خواهد بود. به این دلیل آنها قصد دارند با محمد صلاح وارد مذاکره شده و او را به عنوان رهبر پروژه بازسازی بارسلونا انتخاب کنند. اگرچه صلاح مانند ارلینگ هالند مهاجم نوک نیست، اما او 153 گل در 239 بازی برای لیورپول به ثمر رسانده و مهاجمی خطرناک و گلزن محسوب می شود.
البته علاقه خود محمد صلاح ماندن به لیورپول و تمدید قرارداد با این تیم است. اما اگرچه خواسته های این بازیکن برآورده نشود او جدایی از این باشگاه را غیرممکن نمی بیند. مرسی سایدی ها هنوز از فرصت قابل توجهی برای مذاکره با این بازیکن و حفظ بهترین بازیکن سال های اخیر خود برخوردارند، اما بارسلونا نیز از همین حالا شرایط جذب محمد صلاح را زیر نظر گرفته است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها