به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۳۲۸۸۴۵

اعتراف جدید عثمان دمبله در رختکن بارسلونا

گروه ورزشی: عثمان دمبله به هم تیمی هایش گفته است که می خواهد قراردادش با بارسا را تمدید کند.
اعتراف جدید عثمان دمبله در رختکن بارسلونا
وضعیت عثمان دمبله در بارسلونا روز به روز مبهم تر می شود. ستاره فرانسوی که تا فصل گذشته بازیکنی همیشه مصدوم بود، قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسد و در انتقالات زمستانی از سوی سران باشگاه تحت فشار برای تمدید بود. او را تهدید کرده بودند که یا باید با کسر دستمزد تمدید کند یا به باشگاهی دیگر برود اما موسی سیسوکو، مدیر برنامه های دمبله با اعلام اینکه موکلش تا پایان فصل برای بارسا بازی خواهد کرد و حاضر به تمدید نیست، میز مذاکره را ترک کرد و دیگر تماسی بین دو طرف برقرار نشد.


 
ژاوی هرناندز بزرگترین حامی دمبله در بارسلوناست و زمانی که جانشین رونالد کومان شد، روی حفظ ستاره فرانسوی تاکید کرد و او را بهترین بازیکن دنیا در پست خودش دانست. دمبله که قرار بود به سکوها تبعید شود، در نهایت با اصرار ژاوی به ترکیب اصلی بارسا وارد شد و به خوبی هم جواب اعتماد سرمربی خود را داد. در 5 بازی اخیر او 7 پاس گل داده از جمله دو پاس گل در ال کلاسیکو تا ثابت کند اگر مصدوم نباشد و به وی اطمینان شود، چه ستاره تعیین کننده ای خواهد بود.


 
روز گذشته برخی رسانه ها ادعا کردند که از سوی باشگاه بارسلونا با مدیر برنامه های دمبله برای از سرگیری مذاکرات تماس گرفته شده اما موندودپورتیوو در تماس با 4 مسئول بارسا گزارش داد که چنین خبری صحت نداشته و از باشگاه با سیسوکو هیچ تماسی گرفته نشده است. این 4 مدیر رده بالای بارسا اما تایید کردند که ممکن است به زودی مذاکراتی جدید برای تمدید شروع شود ولی همه چیز به دمبله و مدیر برنامه هایش بستگی دارد. در واقع بارسا از پیشنهاد قبلی خود عقب نشینی نخواهد کرد و دمبله اگر قصد ماندن دارد، باید از دستمزد خود کسر کند.
موندودپورتیوو همچنین ادعا کرد که دمبله به هم تیمی هایش گفته است که قصد ماندن دارد و می خواهد قراردادش را تمدید کند. دمبله هرگونه عقد قرارداد با پی اس جی و هر باشگاه دیگری را نیز تکذیب کرده است.
برچسب ها: عثمان دمبله
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها