به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۱ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : ۳۲۸۹۰۸

رومینیگه: هو شدن مسی قلبم را به درد آورد

گروه ورزشی: مدیر اجرایی سابق بایرن مونیخ هو شدن لیونل مسی توسط هواداران را غیر قابل توجیه خواند.
رومینیگه: هو شدن مسی قلبم را به درد آورد
شکست پی اس جی از رئال مادرید در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، تبعات سنگینی داشت. هدف اول پاریسی ها در فصل جاری قهرمانی چمپیونزلیگ بود و علی رغم برتری 1-0 در بازی رفت و با اینکه تا دقیقه 60 بازی برگشت نیز 0-1 پیش بودند، در نهایت شکست خوردند. کریم بنزما با هت تریک خود نقش اول صعود رئال را داشت.
در نخستین بازی خانگی پس از حذف پی اس جی، هواداران این تیم به شدت لیونل مسی و نیمار را هو کردند. اتفاقی که بازتاب گسترده ای داشت.

کارلس هاینس رومینیگه مدیر اجرایی سابق بایرن و از اسطوره های فوتبال آلمان از نزدیک نظاره گر بازی برگشت رئال و پی اس جی بود. او به اکیپ گفت:« پی اس جی تا دقیقه 60 تیم مسلط زمین بود و اگر آن بازی 10 بار تکرار شود، 9 بار پی اس جی برنده خواهد شد ولی فوتبال همین است و در آن اتفاقات غیر قابل توضیحی رخ می دهند. آنها اسیر گردباد سی دقیقه ای رئال شدند.»



هو شدن مسی:« واضح است که مسی الان در پاریس شاد و خوشحال نیست و شرایط او در هفته های اخیر بدتر نیز شده است. به یاد دارم تابستان هواداران چه استقبالی از ورود مسی کردند. بازیکنی مثل مسی را نباید هو کرد و تماشای آن صحنه ها در ورزشگاه پاریس، قلبم را به درد آورد.»


 
ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی پس از شکست تیمش قصد ورود به رختکن داوران را داشت و تنش بین او و برخی مسئولان رئال نیز بالا گرفت. رومینیگه در این رابطه گفت:« ناصر هزینه زیادی کرده ولی باید صبور باشد. نمی توان به راحتی و یک شبه قهرمانی چمپیونزلیگ شد. در پایان بازی او از حذف تیمش شوکه بود و کنترلش را از دست داد در حالی که من می دانم او انسانی مودب و با اخلاق است. فوتبال گاهی به شما چنان شوکی وارد می کند که کنترل اعصاب تان را از دست می دهید. ناصر هنوز مدیر جوانی است و اگر او را ببینم، توصیه خواهم کرد که دیگر به رختکن دوران نرود و صبورتر باشد.»
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها