به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۳ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۳۲۹۱۷۰

آقای علی دایی، با تو انگار تو بهشتیم

آقای علی دایی، با تو انگار تو بهشتیم
گروه ورزشی: در رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال سال ۲۰۲۲ که در قطر برگزار خواهد شد، تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم با تیم‌های ملی انگلیس، آمریکا و برنده مسابقه پلی‌آف اروپا همگروه‌ شده است.مراسم قرعه‌کشی این مسابقات در دوحه قطر با حضور چهره‌های مطرح فوتبال جهان از جمله علی دایی برگزار شد که حضور متفاوت شهریار فوتبال ایران در این مراسم بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت.

قرعه کشی جام جهانی علاوه بر شور و اشتیاق مشخص شدن حریفان تیم ملی برای ایرانیان جذابیت دو چندانی داشت. در این مراسم 8 چهره مشهور فوتبالی از سراسر جهان مسئول برگزاری قرعه کشی این مسابقات بودند.
 لوتار ماتئوس ، کافو ، عادل احمد ، بورا میلوتینوویچ، جی جی اوکوچا، رباح ماجر، تیم کیهیل و ستاره فراموش نشدنی فوتبال ایران، علی دایی مهمانان ویژه فیفا بودند.

علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در کنار ستارگان اسبق دنیای فوتبال مانند کافو، جی جی اوکاجا، تیم کیهیل، رباح ماجر و... حضور داشت و روی صحنه رفت تا در کنار هفت نفر دیگر، گروه بندی مسابقات را مشخص کند.از حواشی جالب قبل مراسم اینکه پکافو تصویری از خودش به همراه سایر اسطوره‌های فیفا منتشر کرد که علی دایی نیز به همراه پیرلو، ژولیو سزار، کارلوس و ماتراتزی در این قاب حضور داشتند.

این قرعه کشی توسط ۸ نفر انجام شد که یکی از آنها علی دایی اسطوره فوتبال ایران بود. پیش از آغاز این مراسم تعدادی از بزرگان جهان فوتبال که در مراسم حضور داشتند با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند که علی دایی نیز در بین آنها بود.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران که تنها کریستیانو رونالدو موفق به عبور از رکورد گل‌های ملی او شده، مثل خیلی از مراسم‌های بزرگ بین المللی، به‌عنوان نماینده فوتبال ایران در قرعه کشی شب گذشته حضور یافت.
علی دایی بعد از لوتار ماتئوس به روی صحنه آمد و مورد تشویق حاضران در سالن قرعه کشی قرار گرفت.
....
برچسب ها: علی دایی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها