به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۳۲۹۲۹۱

نکونام و پایان یک ماموریت نیمه تمام

گروه ورزشی: تیم فولاد خوزستان با روحیه خوبی راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شده است.
نکونام و پایان یک ماموریت نیمه تمام
این تیم در آخرین بازی لیگ برتر در مصاف با نساجی بیشتر از حریف موقعیت ایجاد کرد و بهتر از موقعیت ها بهره برد و در نهایت با دو گل به برتری رسید. از سویی جواد نکونام به خوبی و با تلاش هایی که داشت فولاد را به روزهای خوب لیگ برتر برگرداند و فولاد بعد از برتری در برابر نساجی به رتبه چهارم جدول رسید و این موقعیت با توجه به روزهایی که این تیم در هفته های ابتدایی تجربه کرد یک موفقیت بزرگ به حساب می آید. از همه مهمتر فولاد با شکست پرسپولیس در سوپر جام نشان داد توانمندی و شایستگی تبدیل شدن به یک تیم بزرگ را دارد.
حالا بازی های لیگ قهرمانان آسیا پیش روی جواد نکونام و فولاد است. بازی با تیم های آخال، الغرافه و شباب الاهلی. آیا فولاد می تواند از جدال با این تیم ها به سلامت عبور و راهی مرحله حذفی مسابقات شود؟ چرا که نه. همه موفقیت ها ابتدا از باور و در ادامه تلاش شروع می شود. کافی است آنها به این موضوع فکر کنند که در سوپر جام تیمی را شکست دادند که در 5 سال اخیر قهرمان لیگ برتر شده و در سال های اخیر با دو نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران بوده است. بنابراین جواد نکونام و فولاد خوزستان می توانند در فصل منتهی به جام جهانی ماموریت نیمه تمام را تمام کنند. صعود به دور حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا. آنهم در فصلی که به دلیل حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا همه نگاه ها به فولاد و سپاهان است.
فولاد به روزهایی رسیده که می توان به موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خوشبین بود. نفرات جدید که در تعطیلات زمستانی به ترکیب تیم اضافه شدند حتی در بازی با نساجی نشان دادند با بازیکنان فولاد هماهنگ شده و آماده هستند که با همراه این تیم دست به یک کار بزرگ بزنند. صعود قهرمان سوپر جام به مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا؛ این موفقیت شایسته جواد نکونام و تیم فولاد است که موجب می شود در ادامه به رویا پردازی خود در مسابقات فوتبال باشگاهی آسیا ادامه دهند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها