به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۲۹۳۰۳

شجاعی و نساجی؛ قصه ای که ادامه دارد

گروه ورزشی: مسعود شجاعی در مصاف با فولاد در ترکیب ثابت نساجی به میدان آمد و در روزی که تیمش چند مهره اصلی را در اختیار نداشت با وجود نمایش خوب در میانه میدان نتوانست مانع از پیروزی فولاد شود.
شجاعی و نساجی؛ قصه ای که ادامه دارد
این موضوع خیلی هم غیر طبیعی نبود چرا که مسعود شجاعی نمی توانست در میانه میدان به عنوان هافبک دفاعی هم موقعیت ایجاد کند و هم از موقعیت بهره ببرد و موقعیت های ایجاد شده باید توسط بازیکنانی چون رضا جعفری، عرفان گل محمدی و ... تبدیل به گل می شد که این اتفاق صورت نگرفت و در آنسوی میدان فولاد به خوبی موقعیت های خود را توسط آرش رضاوند تبدیل به گل کرد تا تیم فولاد در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.
نمایش مسعود شجاعی در ترکیب تیم نساجی و در بازی با فولاد نشان داد قصه او و تیم مازنی ادامه خواهد داشت. اگر چه نساجی در برابر فولاد شکست خورد اما آنها این فصل بر خلاف فصل گذشته دغدغه ای بابت سقوط ندارند و با بازگشت بازیکنان مصدوم می توانند با نمایش و البته نتیجه گیری در 6 هفته پایانی به میانه های جدول نزدیک شوند و حتی به نیمه بالای جدول بروند. از همه مهمتر نساجی هنوز در در جدول مسابقات جام حذفی باقی مانده است و بازی با استقلال را پیش رو دارد. نساجی این فصل دوبار در لیگ با استقلال بازی کرده و هر دو بار این تیم را متوقف کرد و  نشان داده در برابر تیم های بزرگ و مدعی هم می تواند حرف هایی برای گفتن داشته باشد. شاید در بازی با استقلال ساکت الهامی، مسعود شجاعی را به دروازه حریف نزدیک تر کند و به جای بازی در پست هافبک دفاعی از او بخواهد بیشتر موقعیت ایجاد کند و خود در صف استفاده از موقعیت قرار بگیرد. در این صورت نساجی می تواند با اتفاقات بهتری در هفته های پایانی مواجه شود.
و اما آمادگی بدنی مسعود شجاعی در بازی فیزیکی با فولاد نشان داد او هنوز برای ادامه فوتبال برنامه دارد و در پایان این فصل هم کفش ها را آویزان نخواهد کرد. قصه او و نساجی هم در هفته های پایانی لیگ برتر و جام حذفی ادامه خواهد داشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها